Den prøver litt for hardt, synes jeg ("Se den har RWD! Det er bare best! RWD!")...litt som når man prøver å lage en mainstream oppfølger av en kultfilm.
Det blir sikkert en kjempebra bil dog...Toyota pleier ikke bomme på målet de setter opp.
Ja, takk! (Warning: toyota inside)
Moderator: Styremedlemmer
- jallatralla
- 2000 RPM
- Posts: 307
- Joined: 03 Jun 2009, 12:40
- Status: Offline
- DanielHovdahl
- 6500 RPM
- Posts: 813
- Joined: 20 May 2010, 18:29
- Medlemsnummer: 1022
- Location: Heggedal, Asker
- Contact:
- Status: Offline
Re: Ja, takk! (Warning: toyota inside)
Helt ærlig, så ville jeg heller hatt AE86'en i bakgrunnen der. Men, så er jeg en tillhenger av old school Japse
... Synes den FT86'en har mistet litt av "sjarmen", den bare essentials-stilen de hadde med de gamle Corollaene. Det som appelerer så mye til MX5 også, men helt klart... En nydelig bil som kommer til å slå ann. Definitivt noe av det mer gromme Toyota har spyttet ut av design avdelingen de siste årene.
2JZ in den, åhåhåhhh!

... Synes den FT86'en har mistet litt av "sjarmen", den bare essentials-stilen de hadde med de gamle Corollaene. Det som appelerer så mye til MX5 også, men helt klart... En nydelig bil som kommer til å slå ann. Definitivt noe av det mer gromme Toyota har spyttet ut av design avdelingen de siste årene.

2JZ in den, åhåhåhhh!
Stolt eier av en 1995 Mazda MX5, svart /m hardtop
Drifted.com
Drifted.com
-
- 7200 RPM
- Posts: 2467
- Joined: 05 Nov 2008, 17:24
- Medlemsnummer: 852
- Location: Drabantbyen
- Contact:
- Status: Offline
Re: Ja, takk! (Warning: toyota inside)
Nei, jeg ogå likte første prototypen best, den burgunderrøde...
Så dukka det opp noen bilder av en svart en som ikke så ut i det heletatt, men den røde her er ganske fin, tror den kommer til å gro på meg.
De snakker 20 000$ og oppover for toyota/scion modellen og ca 35$ for subaru modellen såvidt jeg har sett.
Gjenstår bare å se hvordan den norske start velger å gjøre den dyrest mulig hvis den kommer hit til lands da...
Så dukka det opp noen bilder av en svart en som ikke så ut i det heletatt, men den røde her er ganske fin, tror den kommer til å gro på meg.
De snakker 20 000$ og oppover for toyota/scion modellen og ca 35$ for subaru modellen såvidt jeg har sett.
Gjenstår bare å se hvordan den norske start velger å gjøre den dyrest mulig hvis den kommer hit til lands da...
- biXen
- 7200 RPM
- Posts: 3347
- Joined: 13 Apr 2004, 02:00
- Medlemsnummer: 999
- Location: Stavanger
- Contact:
- Status: Offline
Re: Ja, takk! (Warning: toyota inside)
Litt merkelig at verdens største bilprodusent behøver å samarbeide med noen om å lage en "affordable sportscar". Det har jeg ikke helt skjønt, men det er muligens pga. motoren, at Toyota har kobla helt fra research og utvikling på motorer som ikke er hybrid og/eller grønne?!
Jeg har ikke tro på noe 20,000 dollar prislapp for å være ærlig. Men det hadde jo vært knall om den ble så billig. Altfor lite RWD og coupe på markedet. Subaruen blir vel med turbo.
Jeg har ikke tro på noe 20,000 dollar prislapp for å være ærlig. Men det hadde jo vært knall om den ble så billig. Altfor lite RWD og coupe på markedet. Subaruen blir vel med turbo.
- jallatralla
- 2000 RPM
- Posts: 307
- Joined: 03 Jun 2009, 12:40
- Status: Offline
Re: Ja, takk! (Warning: toyota inside)
Blir mye billigere når man ikke må typegodkjenne alt, men kan lease en del teknologi. Dessuten må du ikke lage for mye nytt på produksjonslinja.biXen wrote:Litt merkelig at verdens største bilprodusent behøver å samarbeide med noen om å lage en "affordable sportscar". Det har jeg ikke helt skjønt, men det er muligens pga. motoren, at Toyota har kobla helt fra research og utvikling på motorer som ikke er hybrid og/eller grønne?!
Jeg har ikke tro på noe 20,000 dollar prislapp for å være ærlig. Men det hadde jo vært knall om den ble så billig. Altfor lite RWD og coupe på markedet. Subaruen blir vel med turbo.
2001 1.6 NBFL
Re: Ja, takk! (Warning: toyota inside)
ender sikkert opp med at subaru versjonen er den man vil ha. de kommer sikkert med 4wd og turbo
mens toyota/scion kommer med no hybrid jall og grønne løv i displayet, før de kommer så langt som produksjon..

-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
-
- 4200 RPM
- Posts: 470
- Joined: 22 May 2008, 22:30
- Medlemsnummer: 718
- Location: Sandefjord
- Status: Offline
Re: Ja, takk! (Warning: toyota inside)
Skifte av cd... vent litt, må bare zippe opp spiller'n
Rød Mx5 NA 1990mod, 1,6L 115Hk -shortnose|LPTHeadlights|Spax|Magnekåre|MSpeed Brakes|VLSD|Polyforringer|MSPNP|LC1|StainlessSteelDualTipExhaust|
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L
[rip]1990-Vectra 2.0L
[x]1990-Sierra 2.0L
[x]1991-Civic 1,3L
[rip]1989-Accord 2.0L