Morn!
Driver å skal handle litt hos MX5Parts.... Kom da over disse coiloversene fra Gaz http://www.mx5parts.co.uk/product_info. ... ts_id/1926 (som de fleste av dere sikkert vet, min bil trenger sårt senk) og lurer da på... Noen som har mer info på disse? Tysk TÜV? Hvordan er disse å montere? Har noen hands-on erfaring med dette settet?
Er ikke ute å skape en debatt på hvilke senk som er best etc etc (Gud forby), trenger bare mer info på disse her, så kanskje jeg får bilen min lavere så fort som f....
Gaz Gold
Moderator: Styremedlemmer
- DanielHovdahl
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 1022
- Status: Offline
Re: Gaz Gold
Gaz Gold har fått mye negativ kritikk.
Det er vel også en twintube demper.
Ta en titt på BC Racing eller HSD.
(Sistnevnte sammenlignes med Tein Mono Flex)
Jeg vurderte Gaz Gold Pro selv pga. pris, men etter å ha lest litt rundt, så ble de uaktuelle.
For min del bestilles HSD i Juni.
-n
Jeg vurderte Gaz Gold Pro selv pga. pris, men etter å ha lest litt rundt, så ble de uaktuelle.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- Miatapowers
- 7200 RPM
Er det kun senk du skal ha, så er jo raceland ett alternativ. kostet rett over 2000 ferdig montert av meg selv..
tuv papirer fikk man med i pakka også..

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Kan være greit å anbefale noe som faktisk har dempere som matcher hverandre innenfor samme aksel...StianOppistov wrote:Er det kun senk du skal ha, så er jo raceland ett alternativ. kostet rett over 2000 ferdig montert av meg selv..tuv papirer fikk man med i pakka også..
Raceland er generic søppel dytta inn i en pen "holder".
De bruker samme innsatsene på ca. alt av biler, så ingenting matcher det det selges til.
Eneste grunnen til å velge Raceland må være for å få det i vognkort, og sette på noe som er bra etterpå istedet.
(Og håpe ingen sjekker nøye mellom vognkort og fjærer etterpå...)
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- DanielHovdahl
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 1022
Kanskje greit å nevne at jeg må ha det i vognkort, det skal være stivere men ikke ødelegge handlingen. Samt å få den lavere, noe som er åpenbart...
Jeg har sett på HSD'er, men har blitt fortalt at fabrikken er TÜV godkjent, men ikke selve settene er ikke individuelt testet som den Tyske TÜVen krever... Fikk kun papirer på at fabrikken er TÜV godkjent, og det var det eneste som fantes.... Må få tatt en tur til BT for å høre om det er mulig å få godkjent, eller ikke.nope-mx5 wrote:Gaz Gold har fått mye negativ kritikk.
-n
Stolt eier av en 1995 Mazda MX5, svart /m hardtop
Drifted.com
Drifted.com