Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fulgte med en clutchplate med bilen , men det er bare selve clutchplaten. Noen som vet hvilke clutch dette er og hvor jeg evt kunne fått tak i resten av det som trengs?:S
Det som står på clutchen er " Miba T1 " men det sier meg ikke stort.
Ikke engang tenk på det.
Jeg kjører 6-puck uten fjøring, og den er rimelig grusom når det går sakte. Jeg klarer ikke å ta løs uten godt pådrag, ellers hopper hele girkassa.
For myk igangsetting må jeg ha minst 2500 rpm.
Den clutchen der er enten av eller på..
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
Joda, det er no annet enn stock MX
Ville ha noe som var litt slemmere, men den var litt for drøy. Så lenge man holder seg unna køkjøring går det greit, men når man bor i Oslo er det ganske vanskelig
Rebecka - 1993 Perlemor
Bodde på kolbotn tidligere og pendlet inn til Coop OBS på løren hver dag.. begynte 06.00 på jobb, å fy f*** for en trafikk det er på de veiene.. Kjørte da med den trimma S4'n jeg hadde, der clutchen var som bremsen på disse MX5'ene. Satt i en og en halv time med den clutchen en av dagene og var helt idiot i foten i flere dager etter det..
Slik vil jeg ikke ha mazdaen^^, Men ser for meg at det blir en stage 2/3 clutch på meg når den jeg har nå ryker. - Ryker neppe med det første siden jeg enda ikke har prøvd å lagt bilen bredt eller prøvd heel&toe..
Ekke no stress med bedre clutch, du får kraftigere greier som er like snill som OEM.
Men går du ned på 4-6 pads uten fjæring, så får du en god dose ukomfort med på kjøpet.
Jeg har selv en ACT 6 pad heavy duty sak..
Rebecka - 1993 Perlemor
Så det er meningen at det ikke skal være fjæring på den jeg har? Stusset mye på det der siden jeg hadde i tankene å montere denne men den virket noe ukomplett.