Senterringer til felg
Moderator: Styremedlemmer
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
- Status: Offline
Senterringer til felg
Trenger nye senterringer til felgene mine, og er egentlig ute etter billigste alternativ, men hvis de holder lengre enn de jeg har hatt er det en bonus. Med andre ord, ingen hastverk. Har folket noe erfaring med goodwin racing og deres priser/fleksibilitet?
(mulig sånt er mer universelt enn jeg vet, men er ihvertfall Enkei felger)
(mulig sånt er mer universelt enn jeg vet, men er ihvertfall Enkei felger)
Re: Senterringer til felg
Sentreringsringer du mener?
Enhver skikkelig dekksjappe har de ringene du trenger med rett dim på begge sider. (felghull - nav dim.)
Hvis du ser på dem du har så står det sikkert hvordan overgang det er fra og til. (f.eks 67mm\54mm)
Enhver skikkelig dekksjappe har de ringene du trenger med rett dim på begge sider. (felghull - nav dim.)
Hvis du ser på dem du har så står det sikkert hvordan overgang det er fra og til. (f.eks 67mm\54mm)
05`Mazdaspeed MX-5
13`CX-5
13`CX-5
- biXen
- 7200 RPM
Det er såpass universelt altså? Takker, da må det vel gå an å skaffe, tror jeg vet størrelsen også.
Jeg bestilte mine 4 på ebay 
Kom på under 100 med frakt om jeg ikke husker feil.
-n

Kom på under 100 med frakt om jeg ikke husker feil.
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
100% universiellt. Du må bare vite senterhullet på felgen og på navet.biXen wrote:Det er såpass universelt altså? Takker, da må det vel gå an å skaffe, tror jeg vet størrelsen også.
Bør ikke koste noe mer enn 100kroner for alle 4 her i landet heller. (Men du vet

05`Mazdaspeed MX-5
13`CX-5
13`CX-5
Hei. Har noen navnet på en butikk/sjappe her iOslo/Østlandet som selger løse senterringer ? 55mm ID (MX5) Trenger 2 stk som skal moddes for sentreringsring for Wilwood bremseskiver.
- biXen
- 7200 RPM
Finner ikke de jeg skal ha i butikker eller på Ebay. Bare jeg som er kørka eller er de ikke så vanlige som dere sier?
Noen som kan linke til en Ebay vendor?
Haster ikke akkurat, men redd jeg glemmer det av om jeg ikke kjøper dem i nærmeste fremtid.

Haster ikke akkurat, men redd jeg glemmer det av om jeg ikke kjøper dem i nærmeste fremtid.
Hvilken dim skal du ha?biXen wrote:Finner ikke de jeg skal ha i butikker eller på Ebay. Bare jeg som er kørka eller er de ikke så vanlige som dere sier?Noen som kan linke til en Ebay vendor?
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- biXen
- 7200 RPM
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUB-CENT ... ccessoriesbiXen wrote:Ah det sa jeg vel ikke nei![]()
RM75/67 visstnok
-n
Volvo V40 D2 2013
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
x 2001 NBFL Sport
Forumtroll
- biXen
- 7200 RPM
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
Bilprodukterarildh wrote:Hei. Har noen navnet på en butikk/sjappe her iOslo/Østlandet som selger løse senterringer ? 55mm ID (MX5) Trenger 2 stk som skal moddes for sentreringsring for Wilwood bremseskiver.
Martins
Men du må nok handle igjennom en butikk.
Gjelleråsen Dekksenter eller Pole Position, f.eks.
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Kom akkurat på at jeg faktisk fikk aluminiums sentreringsringer med felgene sist jeg kjøpte fra Tirerack. Bare nevner det siden de vanlige i plast har en tendens til å bli skadet ganske lett ved bytte av dekk.
05`Mazdaspeed MX-5
13`CX-5
13`CX-5
- biXen
- 7200 RPM
Mine var alu fra Tirerack mener jeg, de har blitt "oppflussa" nå etter et par år. Kanskje den manuelle omleggingen ala. bix som gjør det men...Lassi wrote:Kom akkurat på at jeg faktisk fikk aluminiums sentreringsringer med felgene sist jeg kjøpte fra Tirerack. Bare nevner det siden de vanlige i plast har en tendens til å bli skadet ganske lett ved bytte av dekk.