Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
m1chael wrote:skal bare sjekke hvilken dato som passer, også kan vi se hvor mange som slenger seg med. Kanskje Morten er ferdig med sin BRG til den tid Kan bli noen som kjører nedover da. Nej..nå må det mobiliseres.. Og reservere nye dekk
Kan godt kjøre kolonne jeg Men vi tar vel bakvegen fra Lillestrøm med HF som los?
Ikke 24. juni
Kjørte denne bakveien eg også i sommer, men mine medfølgere blei sure på meg klarte ikkje følge etter.. samboern også, meinte det kunne vera kontroll...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
m1chael wrote:skal bare sjekke hvilken dato som passer, også kan vi se hvor mange som slenger seg med. Kanskje Morten er ferdig med sin BRG til den tid Kan bli noen som kjører nedover da. Nej..nå må det mobiliseres.. Og reservere nye dekk
Blir aldrig ferdig jeg Men bør vell kjøre litt mer til sommern enn de 500 mila jeg har brukt bilen de siste 3 åra Ser ut til til att den eneste dagen som passer meg er Fredag den 24Juni. Men det hadde vært moro å prøve en annen bane enn "humpebumpe" lånke
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Mazdafreaks wrote:Kjørte denne bakveien eg også i sommer, men mine medfølgere blei sure på meg klarte ikkje følge etter.. samboern også, meinte det kunne vera kontroll...
Det som er greit med den vegen er at man ikke trenger å kjøre så j..lig fort for at det skal være gøy.
slik som det ser ut passer Fredag 24. juni og Fredag 22. juli for min sin del. Så er det bare å finne den datoen som samler flest biler, så er vi på vei