Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fikk i vinter tak i noen staaag som ikke fulgte med på min "edition" Subframe brace bars.
Trengte litt oppussing...
De ble banket og børstet, grunnet med Brunox og lakket, og holder nok i mange år til.
Fredag kom brått tid og anledning til å få dem på. Derfor uskarpe mobilbilder. Og ja , det er så gullende rent under der atte...
Har ikke hatt tid til å prøve på tørt føre enda, men skal en tur ut på Nesodden og besøke mine foreldre imorgen
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
En Mini kom bakfra i høy fart på de rette strekkene sydover mot Nesset-bakkene og hang seg på. Og han var fast bestemt på ikke å slipe heller i svingene som kom Han er nok pisse sur ennå
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Fikk ikke helt den testen oppover der som planlagt pga en j¤&%§ Audi Måtte til slutt slippe meg ned for å ha litt å kjøre på. Det virket veldig konsist og fint syns jeg. Sitter igjen med en god følelse
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Disse stagene må da utelukkende være positive? Skulle gjerne hørt den offisielle grunnen til at de valgte å droppe disse på enkelte/senere NA-modeller. Skuffende hvis det kun var pga. blåruss og kutting av kostnader.
Redd det er kostnader Nice to have or need to have...
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Servicelog: Fikk endelig skiftet olje og filter idag. Castrol 10-40 halvsyntet. Happy car
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Da bilen ble lakkert fikk jeg også pusset og klargjort et ekstra øyelokk med luftinntak. Satt på dette rett før ferien.
Syns ikke det ble så dumt Blir noen hester dette...
Et annet eksperiment er fargede øyne. BRG selvsagt Syns det forandrer lyktenes uttrykk i en retning jeg tror jeg liker... Det er evt bare å lakke svart igjen.
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Nok et bevis på at MX-5 er glimrende til transport av så mangt
Hvem er den røslige damen?
En Chimnea utepeis!
På vei fra Asker og inn var det nok enkelte som kikket 2 ganger...
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Takk skal du ha. Det er nå smak og behag Kjørebrillene er i bruk av og til, men henger mest til pynt. De er ikke så veldig behagelige i lengden. Men de er ypperlige når Helaarsklubben har treff 1. Nyttårsdag og man med fordel skal fremstå som litt smågal
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
Vet ikke helt med de grønne øyekapslene....
Hvor kjøpte du forresten kjørebrillene ?!?
Du burde jo hatt lærhjelm med øreflapper til å åpne også, litt sånn "Randi & Ronny" om du husker....
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
Agility wrote:Vet ikke helt med de grønne øyekapslene....
Hvor kjøpte du forresten kjørebrillene ?!?
Du burde jo hatt lærhjelm med øreflapper til å åpne også, litt sånn "Randi & Ronny" om du husker....
Øyekapslene er under løpende vurdering.
Brillene kjøpte jeg på Biltema av alle steder. Istedet for lærhjelm ala RAF/Randi&Ronny syns jeg det holder med Reodor Felgen-look
x 2013 Mazda6 2.0 Vision