Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En fantastisk sommertur er gjennomført, uten så mye som et hikk fra Miata'en.
Turen begynte på tirsdagen, Erik og Ove dukket opp i Beverly og ble natten over. De skulle kjøre sammen med trønderene oppover. Første overnatting i Brønnøysund, neste i Fauske, for til slutt å ende opp i Svolvær.
Så her er en haug med bilder.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Mye arbeid med dette, bildene skal sorteres, justere lys, utsnitt, rette opp skjevheter o.l.
Skal lastes opp, og tråden skal lages.....
Har flere bilder som vil bli lagt i samme tråd litt senere.
Gratulerer dere med en flott tur til Lofoten . Den turen i Lofoten tok jeg for 2 år siden på sykkel sete(ikke MC)! Det tok nesten en uke-men du verden så flott det er der opp! Mange fine bilder! mvh RedRubin
Har erstatet min rød -1990 modell med en MX-5 1996 modell.Vinrød rubinen(mer moden farge for en mer moden dame) skal passes på slik at jeg kan kjøre henne i 24 år, medlem siden 2000.
Jeg var i Lofoten i fjor sommer med en nedlastet Mazda 6 og tenkte mange ganger på at dette er miata-veier
Morro å se igjen min første Miata (DJ85111-91 BRG) som jeg eide fra den kom til Norge i 2000 og et par år!
Husker også jeg så denne i fjor når Sommerturen 2010 snudde i Sjøholt sentrum og jeg var på jobb.
Thomas Rød -90, Momo ratt.
Eksos-anlegg bygd av Svendsen eksos med dual pipes .
Piper X luftfilter.
Vindaviser ifra http://www.micaeljansson.com
Infiniti Ref. 6510, RF Punch forsterker og Bazooka sub.