Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har demontert den gamle softtoppen og funnet et lite problem: Vaieren på den ene siden er helt hel, men den lille plast"dingsen" den er festet til (som er skrudd fast i ramma) er knukket. Hvor får man tak i en slik duppeditt?
Må man bestille på nettet? Det tar jo tid da..
Jeg skulle så gjerne ha fått satt på den nye toppen før ferien, slik at den var ferdig "strukket" og klar til bruk etterpå.
Hei, ja jeg bor i Solbergelva.
Miataen min har stått i garasjen i halvannet år etter at den ble ganske ødelagt i forbindelse med to innbrudd på to måneder, så det er vel derfor du ikke har sett den.
Men nå er tenningjen reparert og frontrute skiftet. Jeg har demontert den gamle softtoppen og kjørt litt rundt uten - men det ble litt for spennende med det været vi har for tiden. Skal hjem og begynne på den nye toppen i kveld.
Dere som driver å bytter tak for tiden har vel ikke tilfeldigvis softtop i tøy som dere skal byttes ut? Jeg er isåfall interessert i et flak med tøy for å forsterke en begynnende revne over vinduet på min.