Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
På kit som det leveres, så får du 140-150 hk, og det sparker greit.
Oppgradering er problemfritt, men jeg ville valgt å gå for et datasprut i stedet for piggyback-løsningen som følger med. (EMU/EMB)
Med ny downpipe, ny wastegate, større dyser, datasprut og intercooler, så kan du dra over 200 whp ut av dette kit'et.
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
vil anbefale ms pnp, eksos, ic, dyser til dette kittet, hadde det på min før eg også
billi kitt, men greit for å lære seg triksa for å si det slik, skal bli bedre neste gang eg bygger turbo for å si det slik
- Mazda Xedos9 `98 2,5
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal
x Mazda Miata `91 - 1.6T
det er et billi tillegsdatasprut,
et piggyback er et sprut som du har i tilleg til orginale hjernen, ikke like bra som et skikkeleg datasprut, som erstatter hele orginale hjernen...
- Mazda Xedos9 `98 2,5
- Mazda B2500 `96 2,5D
- Mazda 929 `89 3,0
x Mazda Mx5 `95 - 1.8 helt orginal
x Mazda Miata `91 - 1.6T
Hei igjen
Tenkte jeg skulle begynne med litt turbomontering etterhvert nå, og lurer derfor på det med å kutte mellom runnere.
Har sett på den linken som du sendte meg LoKi, og ser at det er en annen manifoil.. En annen type.
Gjelder de samme "regler" på denne som jeg har. Skal / bør denne som jeg har også ha 3 stk snitt?
Takker for svar og venter spent på montering
Hei, først og fremst dette har jeg ikke peiling på.
MEN sånn jeg har forstått ut ifra det jeg har lest, så er det den manifolden du har som må kappes. Den som er avbildet på linken som er vist er en uorginal manifold som er en ''oppgradering'' laget av et annet firma. Men den omtalte manifolden som er kjent for å sprekke er den du har, den hadde sprekt den andre også så jeg btw.
og at du skulle kappe slik, men å ungå å ødelegge monteringshullene ser jeg kan bli litt vanskelig. akkurat som en skal kappe rundt hullet? vanskelig.
Håper noen andre kan besvare, bare skrev ned litt tanker.
Har en først fått dårlig rykte så skal det mye til å rette det opp. Det må da være 8-10 år siden Greddy fikset problemet med manifolden. Den første utgaven sprakk mye og ofte, den siste utgaven er sprekker mye sjeldnere.
Vil du likevel kutte så finn fram vinkelsliperen og kutt som på bildet som Trym N1290 har lagt ut. Du kan kutte rett igjennom monteringshullene.
1990 Na, Greddy turbo, Jackson luft-vann intercooler, DIYPNP, 2,25" eksos, custom downpipe, noe bling-bling