Har noen spørsmål som jeg håper dere på forumet kan svare på/ hjelpe meg med:
1. Når jeg ser på motoren så er det en bignose (den har 8 "hulle") er dette mulig på en 90mod?
2. Den daværende eieren hadde ikke byttet reg reim, og han viste heller ikke når det forrige eieren hadde gjort det (står heller ikke i serieheftet), den siste eieren hadde bilen i 3 år og brukte den kun om sommeren (kjørte 30 000km), bør jeg bytte reg reim fort som f****?
3. Har en lite problem med døra, har ikke sett ordentlige på det i den skrivende stund, men går ikke an å åpne førerdøra utvendig -.- noen som har peiling?
4. Anbefaling til sykkelstativ, trenger å frakte en terrengsykkel i ny- og ne.....
5. Skal bytte ut de standard høyttalerne i døra, tips til hvordan (må hele dørpanelt av?) og type høyttalere?
6. Noen som selger vinterdekk? Og hardtopp? Evt bra nettside/ type dekk/type hardtop? Er også veldig keen på sånne "Sleep eye" lys, noen som selger/ veit om noe? Har også veldig lyst på en "leppe" i fronten, noen som selger?
Er bare 19 år og dette er min første bil, men har en far med god innsikt, og jeg er ikke typen som trur jeg er verdens beste mekaniker. Derfor kommer jeg til å spamme dette forumet med spørsmål. Kom derfor gjerne med råd til hva jeg burde gjøre først, hvor ofte bør jeg bytte olje? Full service? Osv..
Kan legge til at jeg er 19 år og gutt, noen som igjen tilsier at det ikke renner penger ut av lomma…. Bor forreste i Solbergelva, 10min unna Drammen, men flytter til Lillehammer for å gå på Forsvarets Ingeniørhøyskole. Beklager også for skrivefeil, har dysleksi.