Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er det noen som har, eller vet om noen som har noen slike liggende??
Skal bare låne dem noen dager. Ikke monteres.
Jeg skulle hatt/tatt noen mål fra dem
Kanskje lage noen lignende.
Sett på både de fra Performance 5 og FM. Butterfly brace....
Hei
Du kan få pris av meg når jeg er ferdig.
Jeg sitter som konstruktør og handler av flere fabrikker daglig så jeg håper det skal være rimligere en alternativene...
Denne er jo bygd opp slik at det kan være "bare" høyre og venstre side også. De 3 andre delene blir "ekstrautstyr".
Tror at på min bil som er senket vil jeg få problemer under eksosen med den platen i midten (den kan flyttes opp/ned. Og i lengderettning) Men jeg prøver
Hei
Hvis du nope-mx5 vil være prøvekanin kan du det. men det hadde vært fint om du kunne gjøre det innen noen uker etter at jeg har levert til deg. Jeg rekker ikke å montere før i vinter på min bil, og jeg kunne kanskje tenke meg å lage noen flere sett i vinter....
Jeg har målt etter MIN 1990 mod 1,6L. Vet du at mål mellom frame er likt på din?
Tror jeg kan ha komplett sett i uke 36.
Flott at flere vil ha, men jeg vil at vi prøver med ett sett først. Etter det kan "bare" framerailsa lages også.