Tenkte legge ut denne for alle her også, om det er interesse for det kan han jeg informere Maxime (rev9) om tråden her om dere har noen spørsmål (engelsk...) og ikke vil registere dere på enda et forum.

Nesten så jeg slenger meg på selv...
Moderator: Styremedlemmer
Om du kjøper kitet fra Jenvey, så er det en hel del ting som ikke følger med:S.F wrote:hva sparer man kontra å kjøpe i uk?
På en så stor pakke, med mye deler, så skal det godt gjøres at tollen tror på en verdi under 200,-Vegard wrote:Prisen er nede i $1250.
Rev9 ville jeg skulle si at å samle frakt ikke er noe problem. Og at han kan sette ned verdi så det ikke blir avgifter.
Det er jeg klar over, blir en vurderings sak for hver og en. Verdi på $180 og sponsorship/gift. Hvordan frakt/verdi er skal ikke jeg si sikkert, men tror nok det følger det du sier.nope-mx5 wrote:På en så stor pakke, med mye deler, så skal det godt gjøres at tollen tror på en verdi under 200,-Vegard wrote:Prisen er nede i $1250.
Rev9 ville jeg skulle si at å samle frakt ikke er noe problem. Og at han kan sette ned verdi så det ikke blir avgifter.
Jeg hadde ikke turt å sette ned verdien noe voldsomt da (forsikring på frakt går jo også på verdien pakken er merket med).
-n