Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har snakket med de som selger denne. Har en bulk i høyre dør, en sprekk i støtfanger bak, og ikke helt hel kalesje, men lite rust og tight og god å kjøre (i følge de).
Er det noen i området som har sett på den? Ellers takknemelig for alle innspill, råd, tilbakemeldinger.
Denne ligner veldig på ein som låg ute til rundt 20k, da med knust bakfanger.
Samme stylebar, farge, felger og i lignende omgivelser. Da såg den ikkje spesielt godt holdt ut.
Hehe.. Denne bilen har gått opp i pris tror jeg.. Har liggi ute på finn helt siden i vår.. Da var det mer detaljerte bilder som viste skader osv.. Tror den lå til rundt 25 000 da.. Nå har de tatt bilder på avstand og satt opp prisen.. Veit det har vært folk inne her å kikka på den.. Er visstnok ganske sliten, sprekk i bakfanger, bulk i bakskjerm, rust her og der, lang sprekk i bakvindu, slitt cab++
Edit: Er mulig de har gjort noen reprasjoner på den siden sist da, men all over finnes det biler som ikke ligger langt unna denne i pris som er helere og penere..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Denne så jeg også på men etter å ha snakket med selger både første gang den lå ute å nå når han har spraya litt mer maling på å pyntet den for bildene så er jeg bare enda mer sikker på at denne ikke er mye å ha på med mindre du vil plukke hele bilen å fikse opp.. Jeg fikk sendt noen bilder på denne og det ser ikke særlig pent ut:/
Hadde jeg vært deg, hadde jeg sendt en av Drammens-innbyggere for å se på den..... kunne tatt noen flere bilder + prøvekjørt for å finne ut om det er noe...
Rust + slitt lakk er absolutt mulig å fikse, er det ikke så ille som det virker, har man gode argumenter for å få ned prisen....
Prøvekjørte en brg NA samme sted for 4 år siden nå. Selger mente det var lite rust og en fin bil.
Det var knyttneve hull i begge kanalene, de ville ikke gå ned i pris, men kunne fikse bremsene (som var rimelig farlige under prøvetur) inkludert i prisen.
Det betyr dog ikke at denne ikke kan være bra, bare min erfaring.
Hadde følt meg en del tryggere på kjøp fra en av forumets aktive medlemmer ja. Jeg forventer ikke plettfri bil i min prisklasse, men er jo greit å kunne stole på at selger har kunnskap om bilen og forteller hva jeg får.
Jakten fortsetter. Av det jeg har sett Anton har gjort med andre MX'er så er han jo en trollmann! Har dog mest lyst på en mørk (helst sort) MX. Men er ikke låst på farge, så tiden vil vise. Når jeg får skattepengene (som jeg tror jeg får ) så vet jeg litt mere om hvor mye jeg evt. har å rute med. Er desverre ingen rik mann, så noen kompromisser må jeg tåle
Var å kikket på denne i sommer for et vennepar som var på utkikk etter grønn MX.
Her er det mye rart. Det er ikke en eneste del bak snuten som ikke er bulket eller skadd. Kalesjen MÅ byttes da det er hull på begge sidene. Støtfanger bak ble "fikset" på når vi var der. Batteriet er løst sånn at det er flere bulker på denne skjermen.
Eneste positive jeg kan si om bilen var at motoren så tørr og fin ut.
Dette er en bil du IKKE bør kjøpe, med mindre du har lyst på et stort oppussings objekt.
Thomas Rød -90, Momo ratt.
Eksos-anlegg bygd av Svendsen eksos med dual pipes .
Piper X luftfilter.
Vindaviser ifra http://www.micaeljansson.com
Infiniti Ref. 6510, RF Punch forsterker og Bazooka sub.
Nei jeg står over denne ja. Er klar over at jeg ikke får "nybil", men vil ha en bil som ser ok ut og er ok teknisk, slik at jeg bare kan sette meg inn og kjøre, og så foreta oppussing/forbedringer i eget bedagelige tempo når tid og pengebok tilsier det.
Har selv vært og sett på denne. OG det er desverre ikke noe smykke, jeg gikk derfra etter 3.5min titting, pelling og hva selgern hadde å si.
Her er det behov for STOR kaross jobb og ellers egentlig alt fikk jeg inntrykk av, kan sikkert bli en fin bil etter mange timer arbeid. Men ikke til verdi av 30lapper