Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Venter på skriftlig godkjennelse i posten. Han jeg pratet med skjønte ikke vitsen med å skrive det inn i vognkortet. Det må isåfall byttes mot ett nyere når man har montert settet.
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
Stian wrote:Jeg kjøpte mitt for 1100 inkl.shipping til US Adresse. Men det er et år siden.... www.mvpmotorsports.com
Hvordan gjorde du det med betaling? Ser de ikke tar creditt kort.
Jeg brukte kredittkort husker jeg... Men det var litt pes. For det første så shippet jeg til en adresse i USA. For det andre så kan amerikanerene være sære på det at de må ha registrert billing-adresse på kortet i USA. Dvs at de sjekker mot VISA at adressen på kortet stemmer med det du oppgir... Jeg ordnet dette med visa-norge og fikk satt opp en midlertidig billingadresse i usa på kortet mitt. Da gikk det fint
Sitat fra en ganske fersk post på forums.miataturbo.net:
I got my kit new from these guys http://www.horsepowerfreaks.com
for $1029.00 shipped. They have weekend sales once a month, always a different weekend, so check back and you can get it for a song.
Servicen så langt er upåklagelig. Har vært i kontakt med en Joe hos de og det er vanvittig hvor hjelpsomme de er. Skal bestille i neste uke og se om de holder det de lover. Anbefales så langt iværtfall
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.