Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EspenSort92 wrote:
After reviewing the minor adjustments made in the production of the headlamp kit, I have decided to send you an entire kit instead of just the metal pieces. I hope that this is satisfactory and that these last longer. I did have the kit inspected prior to shipment and the brackets are totally powder coated as they should be.
Betyr det at du får beholde det gamle settet???
I så fall vil jeg gjerne stå først i køen dersom du skal selge det!
Mvh
John
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
Så spørs de om det er interressant å kjøpe det som det er eller at jeg får det fikset...?
m1chael: ja, jeg blir nesten glad for at det begynte å ruste, for gleden av sånne tilbakemeldinger er stor... det er kundebehandling som vi sjelden ser i norge, selv om det må sies at det ville bli dyrt i frakt om de skulle ha tilbake det gamle.
Det er flere eksempler på slikt når man kjøper fra USA, tror det var en som opplevde dette med et CAI-kit, og en kompis av meg opplevde det samme ved kjøp av noe Jeep-deler (de sendte til feil modell)
Dette ble sendt med "First Class Mail" noen som vet hvor kjapt det kan gå da? ikke at det haster nå men greit å få i hus, så jeg kan demontere det andre så fort anledningen byr seg...