Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vær obs på følgende:
Kalesjen har sprukket opp flere steder + det er rustbobler i lakken på venstre bakskjerm. Det er også riper/skrammer i fronten etter en påkjørsel. Noe som ikke er nevnt i annonsen så vidt jeg kan se. Ellers så ser det jo ut som en godt bevart bil!
Jepp fikk det over mail tildels eller uten det om påkjørselen da hehe Uansett må jeg legge den fra meg igjen ettersom han som skulle kjøpe min bil ikke ville ha den lengre... Så må ha den ut først. Noen som har interesse for en Peugeot 206 CC GT 2.0L med 146Hk skrik ut! Kostet meg 120.000kr er villig til å slippe den for 80.000kr bare jeg får en mx5 igjen!
Noen her inne som har importert ifra tyskland? Hvordan får man kjørt bilen til norge uten skilter? Har hørt noe snakk om toll skilter eller tax skilter man får i tyskland men jeg vet ikke helt hvor jeg starter. Nå som jeg bor i danmark 3mnd til tror jeg tar turen til tyskland og momser en mx5 inn til norge og pusse på den til sommeren.
Jeg har lagt inn ett bud på Anton sin gamle bil. Jeg er noe skeptisk til denne selv om Anton helt sikkert har gjort en kjempe jobb og sånn ser jo det også ut, men den har jo faktisk vært ett tottalvrak på ett tidspunkt. Men får jeg den til ønsket pris tar jeg den på flekken.