Jeg har nettopp kjøpt meg en mazda mx5, og jeg vurderer å melde meg inn i klubben.
Men etter å ha lest litt her inne, så har jeg noen spørsmål om hvordan klubben driftes. det er virker som det er en del krangling? tråden om stenging av deler av forumet virker til å inneholde en del splid mellom brukere, og at mange har spørsmål og kritikk til klubben.
For og gjøre det enkelt, så lister jeg bare opp spørsmålene mine her :>
1. Stengingen av forumet ser dere ikke ut til å komme i mål med, og kritikken er stort sett rettet fra de som virker til å ikke være medlemmer. Det er vel naturlig at de er kritiske, siden det er de som taper på det. Men er det ikke litt feil vinkling å stenge de valgte forumene? Hvorfor blir ikke prosjekt-tråder stengt i stedet, da det er der det er mest naturlig at engasjerte medlemmer bruker tiden sin?
(ikke meningen å fyre oppunder!!

2. Klubben får i 2011 inn 40 tusen kr i medlemsavgifter. det virker ikke som folk vet hva pengene går til, og jeg blir usikker selv når det ikke blir nevnt noen kostnader der spørsmålet kommer opp. hva går pengene til bortsett fra drift av forumet, om ikke noen fra styret tar ut penger i honorar?
jeg ser at kjakan er veldig engasert med å skrive at folk skal bidra, men hva bidrar man til med og betale?

3. er innmeldingene i orden? (det er mye klager over at det ikke fungrer?)
4. jeg synes det var rart at det bare var 12 medlemmer på årsmøtet. er ikke dette litt lite med 200 medlemer? og dere sier at medlemmene har bestemt at forumet skal stenges, men det er jo bare 6% av medlemmene som var representert på møtet..
5. har dere fler slike skiltholdere??

håper jeg ikke lager for mye uro, men det er litt greit å vite slikt før man engaserer seg!

MVH
Fredrik