Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det er en selger som er vanskelig å få tak i hvertfall...
Kjøpte BMWn av han.. var vanskelig å komme i kontakt med... Ikke bestandig han tar telefonen.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Ser ikke noe rustbobler i farten. Kunne ha vært vasket mer før bildene.
Hadde jeg vært i markedet hadde jeg sett nærmere på den, og sansynligvis slått til. På tross av fargen.
-Stian '95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
Skal jaggu meg godt gjøres at dette blir et bomkjøp!! 174000 er da "ingenting" så lenge den er tatt vare på.. Min 21 år gamle Miata har ca 300 000 km og er ship shape enda.. Hadde jeg vært på utkikk etter en NB så hadde jeg tatt på meg løpeskoa..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Har nettopp sett på og prøvekjørt. Rustboble venstre hjulbue bak, ripe foran panser, krøllete skilt, antenne som ikke gikk helt ned, ac som tilsynelatende ikke fungerte (ikkeno "klikk" fra knappen), slitt ratt, hull på førersetet ved nyra og laber fiks på fangeren rett over venstre eksos.
Samt en ganske kraftig klakkelyd som fulgte turtall. Minnet veeeldig om rådebank
Ellers tight og fin, overraskende fin estetisk til prisen. Hadde nok handlet, hadde det ikke vært for bankelyden.
Hvor mye jobb er det snakk om? Av med bunnpanna, skifte lagere, slipe veiva og potensielt nye råder? (høres jo ut som noe man gjør i reklamepausen mellom Mythbusters og Shark Week når man skriver det slik på "Haynesmanualsk"...)