Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hepp
Jeg fikk noen kommentarer da jeg etter 10 år som MX-5-eier, solgte min 10th Anniversary i fjor. Kommentarene gikk selvsagt på at jeg kjapt kom til å ende opp med MX-5 igjen.
Så nå sitter jeg her da, og ser snøen lave ned, og lurer jeg på om det er noe vits i å bestille seg ny NC 2.0 Sport?
Det må sies at det sitter langt inne å kjøpe MX-5 igjen, men noen gode argumenter kan jo føre til at at jeg kanskje ender opp med en
Den Toyota`n er noe jeg faktisk går og funderer på. Det er en bil jeg håper har de egenskapene jeg satte pris på hos MX-5, samtidig som den har noe av plassen jeg har blitt vant med fra folkevogna.
Hadde Mazda-bilen vært et halvt nr. større, ville ikke valget vært så vanskelig. Jeg trenger ikke fire seter, men må gå noen runder med meg selv og vurdere om jeg ønsker å sitte i fosterstilling igjen
Jeg regner med at du har prøvd en NC ? De er jo romsligere enn Na/nb.
Hva blir prisen på Ft86 i Noreg ? Den har kanskje lav co så den slipper unna med nesten 200 gamp på avgiftskarusellen.
Det spekuleres i at den kommer til å koste 399 000,- NOK, dersom "vi" er heldige. Kommer sikkert til å ligge rundt 450 000,- pga. de kjipe avgiftene vi har i Norge. Utsalgspris i USA blir nok en plass i mellom $20 000 - $25 000.
Dersom kjøreegenskapene er på linje med MX-5 og prisen ikke blir altfor høy, blir det nok en sånn på meg!
Men den originale ser bra ut. Tipper prisen havner mer eller mindre rundt 500k, og da blir det for mye penger for en såpass nøktern bil (riktignok med mye potensiale).
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black