Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heisan Espen,
regner med at det er Burlington Air Express, det var Moss Motors' rimeligste måte å sende meg 4 stk Panasport felger på. De sa det ville ta litt lengre tid, men jeg har aldri fått varer så raskt fra USA, og aldri så billig heller! Vet ikke hvem som er agent i Norge, da alt ble ordnet i USA fra Moss.
Datsun 240Z'en er en 1972 100 prosent original bil, sølv metallic, kjøpt ny i Norge. Nyydelig bil, men "steinalder" å kjøre i forhold til MX5, bl.annet blytung på rattet (ingen servo, selvfølgelig). Ser relativt strøken ut, men jeg har nok en jobb å gjøre, men det var jo vitsen også, for med Porsche'n er det bare å kjøre. Spørs om det ikke blir kompressor i Datsun'en også, men det er et større prosjekt, da det ikke finnes ferdige sett, og motoren nok bør ha en overhaling først (kjørt 200000+++).
Mvh Frode
EspenSort92 wrote:Hei Frode!
Snakker du om BAX? (Burlington Air Express elns.)
Har de avdeling i Norge? om ikke, hvem kom med pakken...?
Stemmer i med Espen. Herlig klassiker du har fått deg med den Datsun'en Frode. Som liten gutt gikk jeg alltid å beundret 240Z'en til en nabo. Ble faktisk ikke så imponert når han byttet den til en blå 1972 corvette med motivlakkering både over OG under panseret
Etter et år kjøpte han seg også "vinterbil". En HVIT ! ! corvette 1973/74... Da ble jeg litt imponert igjen.... To 70-talls vetter. En sann entusiast !
Forresten Frode, delemotoren jeg kjøpte av deg i høst ble akkurat 2000 kr dyrere enn beregnet.. Jeg gikk på en smell og ble "fanget" av den aller siste fotoboksen like før Mandal på min vei rundt sørlandet tilbake til Stavanger... jaja....
leit å høre at motoren ble dyrere enn planlagt pga fotoboks - godt ikke de nye satsene var trådt i kraft dengangen! Etter å ha handlet 2000 modell Boxster og 1972 modell Datsun 240Z er jeg vel heller ikke økonomisk klar for å komme med en forsinket rabatt til deg (det var vel ikke akkurat det du var ute etter, heller)
Forøvrig hyggelig å få positive kommentarer til Datsun'en. Var også inne på tanken på å kjøpe en MX5 igjen, men tenkte at det kunne være morsomt med noe annet for en periode, og åpen bil har jeg jo, så en klassisk sportscoupe fra Japan ble løsningen. Skal se om jeg ikke får lagt inn et bilde her når jeg får på nye dekk og 16" Panasport felger. Ellers må det sies at jeg fortsatt ikke klarer å la være å snu meg en gang ekstra når jeg møter en MX5, utrolig morsom og fin sportsbil til en overkommelig pris!
Vi selger kompressorkittet med fulle norske kjøpsrettigheter.
Jackson Racing - Kompressorkit Mazda Miata 1.6L, 1990-1993, med servostyrning, uten aircondition
Pris inkl alle norske avgifter - kr 25990.-
Flere som skal ha, så får vi ned prisen litt..
Re:style
Tlf: 41448000, Fax: 38166887, Mob: 94331750
Epost: post@restyle.no, MSN: post@restyle.no
Butikken har åpent tir-fre 14-18 og tor 14-20.
Til vanlig er kontoret betjent man-fre 10-20
Vi selger kompressorkittet med fulle norske kjøpsrettigheter.
Jackson Racing - Kompressorkit Mazda Miata 1.6L, 1990-1993, med servostyrning, uten aircondition
Pris inkl alle norske avgifter - kr 25990.-
Flere som skal ha, så får vi ned prisen litt..
Hmm, litt vel dyrt , ved å importere selv får man det ned i ca 2100$+ frakt (150-200$). Hvilket betyr at man greit får dette ned i ca 19000kr ferdig tollet til Norge, ergo har man spart ca 7000kr i forhold til prisen du oppgir.
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
Selvfølgelig. Hvis man ønsker å ta seg bryet med det...
Jeg bare informerte om våre priser..
Mange som sier det er en bra pris også - har hørt flere norske store forhandlere som skal ha tatt over 30 for settet jeg...
Re:style
Tlf: 41448000, Fax: 38166887, Mob: 94331750
Epost: post@restyle.no, MSN: post@restyle.no
Butikken har åpent tir-fre 14-18 og tor 14-20.
Til vanlig er kontoret betjent man-fre 10-20
Er ikke så mye jobb å bestille i fra USA
bare klikke litt på nett, betale med VISA. Få sent hjem, betale regninga fra speditøren
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Er sant det. Prisen er bra til å være i Norge. Annen ting er at det er lettere å klage hvis du kjøper i Norge.
Har en tendens å importere selv jeg ja.. Men vet det finns folk som har "importsperre"
Når det gjelder prisen på Lambodører, så var prisen veldig bra etter hva jeg har sett. (ikke at det er aktuelt for meg)
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jackson Racing kit till Miata 90-93 1,6 liter. Ger ca 45 hk. Komplett bolt-on. 6-8 timmar montagetid. Ange med eller utan servo och AC.
Artikelnr: 999-005
Pris: 25900:-
Dette var fra www.streetcar.se og dagens kurs på SEK er vel 85 øre omtrent.
25900x0,85=22015 (+frakt) Vet om firmaer som ligger rett på andre sida, de tar imot pakker for et lite beløp. Hente delene selv, og kjøre på grønn sone over grensa
OleV wrote:Jackson Racing kit till Miata 90-93 1,6 liter. Ger ca 45 hk. Komplett bolt-on. 6-8 timmar montagetid. Ange med eller utan servo och AC.
Artikelnr: 999-005
Pris: 25900:-
Dette var fra www.streetcar.se og dagens kurs på SEK er vel 85 øre omtrent.
25900x0,85=22015 (+frakt) Vet om firmaer som ligger rett på andre sida, de tar imot pakker for et lite beløp. Hente delene selv, og kjøre på grønn sone over grensa
Bare sende poste restante det..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
hei 91 brg jeg syntes du tok opp et smart emne.. hvis det er flere som har lyst på sånt kompressor kitt, så kunne man tatt en samlebestilling av det . Jeg vurdere det sterkt Håper det er flere? det billigste er vell å få det fra usa?
Litt OT, men må man ikke ha noe mer enn bare kompressoren??
Ved turbo er jo manifoil/downpipe, oljeretur etc. påkrevd, men må man ikke uansett ned med kompresjonen for å ta ut 45+ hester ekstra?
Digget stemplene og titanrådene til HF-mx5T, men det finnes kanskje en 2mm skjærepakning for toppen el.l. - for enklere løsninger..
9,5:1 og en så liten motor.. hvor går grensene for driftsikkerhet på en bruksbil?
Artig bil og 0 verkstedopphold i året er mitt mål hvis det blir noe trimmings etterhvert