utenfor Norges Varemesse i Lillestrøm for et par uker siden fikk parkeringsbot med begrunnelse
"Billett ikke synlig innenfor frontrute"....
Tydeligvis ikke noe krav til 20/20 syn og heller ikke kronisk dvergvekst når Europark ansetter parkeringsvakter...
Parkeringsklagenemnda har avsagt avgjørelser i en rekke lignende saker. Det er etter dette på det rene at gyldig billett må ligge godt synlig for kontroll bak frontruten så lenge kjøretøyet står oppstilt på området, jf. standardvilkårenes § 3-4.
Vi kan dessverre ikke se at omstendighetene De beskriver kan gi grunnlag for å gjøre unntak fra parkeringsbestemmelsene i dette tilfellet og må derfor opprettholde vårt krav om betaling av kontrollavgiften. Deres klage er herved å anse som endelig avslått og saken vil ikke bli tatt opp til ny behandling.
Fantastisk..., tror ikke jeg bryr meg om å prøve å slåss med et idiotfirma for småpenger, og med trusler om saksomkostninger, de vil jo bare si at jeg la billetten synlig og så tok bildet..., så da blir det vel å prøve å få hengt dem ut i avisa.....
Men ellers... - God Jul !!!