Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Etter at jeg tok inn en NC 2,0 liter fra Tyskland i høst, har jeg endelig registrert den
Samme dag som bilen ble registrert fikk jeg mail fra tryg, med beskjed at de krever alarm eller søke- og gjenfinningssystem på bilen
Regner med at det er andre her som har vært borte i det samme kravet og lurer på hvordan det kan løses trygt,kjapt og billig??
Før jeg kjøper bil sjekker jeg alltid forsikringspremien. Har funnet at denne nettsiden er nyttig ifm valg av forsikringsselskap, gir en relativ grei opplisting med mine forsikringsdata. Kollektive avtaler spiller selvsagt inn, men en indikasjon får en jo.
Takk for alle svar
Da har jeg byttet til DNB!!!
Sparte faktisk 2000 kroner pr. år og ikke noe mas om alarm eller noe sånt
Med kasko og 8000 km ble det 4500,- i året.
Trygt,kjapt og billig
Forsikringsselskapene krever vel FG-godkjent sporingssystem, ergo faller billige DIY-løsninger bort (iPod Touch i hanskerommet med Find My iPhone for eksempel). FG-godkjente løsninger begynner såvidt jeg vet på 2000,- i innkjøp pluss 990,-/år for obligatorisk abonnement (og 350,- for etablering), altså nesten like mye som forsikringspremien din det første året...