Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det kommer biiiiil ropte poden, og en rød NA tok en svingom innom gårdsplassen vår i Solbergelva.
Kort besøk altså. Var det noen som skulle ta bilder ved Spinneriet igjen tro?....
Hehe.. Var jeg som var på en liten luftetur på flere måter.. (Testet litt modifikasjoner av kjølesystemet og luftet kjølesystemet).. Så vidt jeg veit så har jeg ikke stjålet bilen min.. Den bakken på siden av spinneriet der er bratt å fin til å lufte systemet, men den var glatt i dag.. Var der forresten i den bakken 2 ganger i dag..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Hehe... er nok ikke rette stedet å gjemme unna en stjålet bil på vår flombelyste plass... som du svingte innom rett før du testet "luftebakken".
Og bare min lille hvite er gjemt unna i garasjen - på sommerdekk.
Hehe.. Tror generellt det er dumt å ta en stjålet MX5 til Solbergelva da vi er mange her inne som bor der å passer på.. Jeg har også min trygt i en garasje veit jeg.. Skal i tillegg montere hovedstrømbryter på den snart..
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Bocken wrote:Men bør ikke du Mussa ta en tur innom og invitere med Mari på treff neste gang, da det virker som Mari ikke er medlem og kjent med møtene våre.