Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stor sjanse for det ja
Lysebotn er i enden av Lysefjorden og er mest kjent for de 27 hårnålsvingene som slynger seg oppetter fjellveggen.
Man starter rett inn i bakken som går fra 0 moh opp til 932 moh.
Brett
'63 1/2 Ford Falcon Futura Hardtop V8 Sprint - Rose Beige
'91 Lotus Esprit SE - Calypso Red
'99 1,8 NB 10AE - Sapphire Blue Mica, Hard Dog Roll Bar, MP62, IC, FCM Coilovers, NBFL brakes.
'18 Mitsubishi Outlander PHEV - Svart
'16 ND 2,0 / 160 Rød
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Stor sjanse for det ja
Lysebotn er i enden av Lysefjorden og er mest kjent for de 27 hårnålsvingene som slynger seg oppetter fjellveggen.
Man starter rett inn i bakken som går fra 0 moh opp til 932 moh.
Og glem ikke tunnelen etter hårnål nr 2! Der har man mulighet for ekstra god akustikk
Medlem nr 148
1990 MX5 (kånå sin), Inferno Red Pearl
X 1993 Miata, Classic Red
Kan dessverre ikke være med i år heller.
Skal feire 333 svadronens 70 års jubileum på Andøya samme helg.(Kjører seff)
Ser av filmen her at jeg er nødt til å ta turen en gang
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
alexj wrote:Med som alltid jeg! Litt lang kjøretur nedover, men det får'n tåle! Snakker tross alt om mazda her!
Setter du snuten nordover igjen når turen er ferdig? (Regner absolutt med å avslutte ferien hos kjerringa som er i turnus i Mo i Rana, så jeg skal nordover ganske så raskt etter turen nemlig.. )
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Husk påmelding sendes til mx5rogaland(a)gmail.com
og må inneholde:
Navn på sjåfør, forum "nick" og medlemsnummer
Evnt passasjer
Mobilnummer
Bilnummer, årsmodell og farge.
Pga booking av overnatting til avtalte priser og plass på ferje er
påmeldingsfristen til 28 februar 2012.