Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Står i garagen nå og prøver å fjerne megasqurit'en og bredbandslambdaen på Miataen (denne skal flyttes over i Mx5en etterhvert) Miataen får med andre ord orginal ECU, lamdba og luftmassemåler.
Mitt store spørsmål er følgende:
Hvor ligger ledningen/skjøtekontakten til den orginale lambdasonden? jeg har noen løse kontakter her og der, men har mest tro for på ledningen/kontakten som ligger løs i området rundt coilpakken. (rød ledning med blå strek) Stemmer dette?
Siden jeg har en Bosch lambda uten orginalkontakten vet jeg ikke hvordan kontakten skal se ut heller.
Hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg sånn at jeg får start iløpet av dagen
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Takker, da tippet jeg rett.
Klarte ikke å finne noe info på nettet, men når jeg så at orginalpluggen så ut til å passe i denne og at lengden på ledningen på orginalsonden så ut til å passe så satset jeg på at det var denne. Bilen startet og alt virket bra. En liten tenningsjustering nå så er bilen god som gull og klar til is-kjøring