Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
NEI... det der blir heeelt feil. kan ikke ha breddere og annen offsett på hjula for det er ikke sånn mazda har ment at bilen skal være for å være rask. Den er Optimal fra fabrikk..
oh wait .. mazdaspeed ja
org mx = evig kompromiss
rask mx = "feil"
selv mazda vet dette
Digger n2 greiene, synd det skriker etter oppmerksomhet og tiltrekker seg feil type statlig ansatte..
edit : Mye gromme deler der.. fler sånne innlegg
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Harald wrote:NEI... det der blir heeelt feil. kan ikke ha breddere og annen offsett på hjula for det er ikke sånn mazda har ment at bilen skal være for å være rask. Den er Optimal fra fabrikk..
oh wait .. mazdaspeed ja
org mx = evig kompromiss
rask mx = "feil"
selv mazda vet dette
Digger n2 greiene, synd det skriker etter oppmerksomhet og tiltrekker seg feil type statlig ansatte..
Jeg beklager herved mitt innlegg i denne tråden. jeg trodde at folk hadde et snev av humor, selvironi , kall det hva du vil. viser seg at jeg tar feil igjen.
innlegget over er tydeligvis langt over grensa for hva som tolereres fra min side når det gjelder mobbing av andres meninger.. seriøst? tåler folk her så lite at jeg skal måtte motta en pm fra noen av folka som styrer hver gang jeg skriver noe ?
"Harald!
Det er helt greit å ha en annen mening om hva man bør/ikke bør gjøre med en MX-5/Miata, men ikke drit ut de som mener noe annet enn deg selv. Etter det jeg vet er det ingen som har driti ut deg for det du har gjort med bilen. At noen har ment at den type ting du har gjort ikke er noen god ide får være deres mening. Ulike meninger er som sagt helt greit så lenge man er saklig
2RE
"
velger å ikke gi deg et svar på den 2re.. du vil ikke like det.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
En genrell betraktning rundt det at den aksepterte "normen" blandt mx5 forum(i norge og i utlandet) er at man ikke skal fucke med oppskrifta til mazda sine ingeniører. Mazda vet best, derfor skal visse ting ikke endres. noen andre enn meg må da se humoren i at når mazda skal ha bilen kvikkere, mer sportslig, osv, så gjør de stikk motsatt av det igjen, og gjør alt "feil"..
Hvis det skal kvalifisere til at jeg aktivt mobber folk, så støtter jeg ørnbjørn her ja
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Det er jo besnærende å se Mazda sin eigen sportsavdeling tilby disse delene til Miataer — eg har aldri sett ein "inhouse" delekatalog gå så lang som sekspunktsbur, skrudde skjermbreddere og så radikal økning av effekt. Miata er ein plattform i like stor grad som eit komplett produkt. Det er bare gøy.
Ørnbjørn wrote:Det er jo besnærende å se Mazda sin eigen sportsavdeling tilby disse delene til Miataer — eg har aldri sett ein "inhouse" delekatalog gå så lang som sekspunktsbur, skrudde skjermbreddere og så radikal økning av effekt. Miata er ein plattform i like stor grad som eit komplett produkt. Det er bare gøy.
bmw drar også sine inhouse delekataloger ganske langt. får performance biter og stash i lange baner til feks 3serien jeg har. mazda hadde morsom instilling ved at de gjorde sånt til mx5. Vet du om det er sånn enda? med omfattende tuningmuligheter, selv fra fabrikk, til NC feks?
Noe biter får man sikkert, men får man drøye ting ?
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Siste eg høyrt om Mazdaspeed og NC var at de har laga eit 1G-kit, med nye dempere, dekk, alu-brace, 1000% stivere stabstag. Fås kjøpt over disk i uniten.
Men ingenting som i bildene over.
Mazdaspeed har en del ting de kun selger til folk med racinglisens. Usikker på hvor gromt det er, tror det er i hovedsak med tanke på spec cuper eller litt ovenfor det. Bedre eksos, senkesett osv. samt utskiftningskasse og motor. Diverse baneassesorier er det der også.