Var også på BT i dag, og skulle få skrevet inn coilovers og eksos i vognkort.
Men 4 hjulskontrollen jeg tok hos Mazda var ikke fullstendig - da jeg manglet noe tall på camberen.
Dro til Mazda hvor jeg tok kontrollen, og fikk ett eksternt papir - for å vise de, da de tallene som manglet ikke var på selve målingen, men orginal camber.
Rakk ikke å levere de i dag, så skal innom en tur i morgen.
Kjekt å ha alt godkjent mtp alle de kontrollene som er ute nå.
Det er tydligvis stor forskjell på hva som går gjennom mtp hvilke biler konntrolløren liker.
Jeg var innom i fjord på denne tiden, for å godkjenne ny eksos på MR2en min, med samme kontrollør.
Og da ville ikke typen ta målinger engang. Måtte tvinge han. DENNE KOMMER IKKE GJENNOM NOE GODKJENNING sa han.
Var en HKS eksos - singeltip 3" med 5" utblås.
Resultatet ble 1 db over lovlig støynivå, og måtte ta den av.
Nå derimot.
Han storgliste da jeg kjørte bilen oppå bukken. For en bil - sa han.
Snakket satt meget løst utover godkjenningen - og da han spurte om jeg ikke ville godkjenne med turbo, fikk jeg hakeslepp.
Han visste om IL sitt turbo sett med TUV godkjenning. Og hvis jeg kjøpte ett når IL blir ferdig med Turbosettet til min motor, skulle han godkjenne det - hvis jeg lovet han at han skulle få prøve den en runde

hehe. Type gett...
Blir å stikke innom BT i morgen med resten av 4 hjulskontrollen - og få det og eksos printet i kortet.
Stor gleder meg til IL blir ferdig med TUV godkjenningen av Turbo - for å si det sånn