Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da foreslår jeg en ekstra paasketur for oss som ikke rakk å henge oss på første tur med bare en dags varsel, alle krokveier og indreveier fra Vinterbro sør for Oslo ned for å besøke alle MX5/Miata i Sarpsborg?
Søndag i slutten av påsken?
Estimert 1 time og 45 minutter, oppløsning i Sarpsborg med fri hjemreise?
Med minus 2 i værmelding, så tror jeg vi utsetter denne turen til senere i sesongen. Neste treff blir da i henhold til terminlista inne på Sinsen 12. april.
obi-one wrote:Med minus 2 i værmelding, så tror jeg vi utsetter denne turen til senere i sesongen. Neste treff blir da i henhold til terminlista inne på Sinsen 12. april.
Skulle gjerne komme, hva er adressen til Sinsen garasjen?
karaba wrote:
Skulle gjerne komme, hva er adressen til Sinsen garasjen?
Se egen post om dette.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Paasken er jo snart over, men har du vært i Gamleby'n i Fredrikstad på søndager? Der er det samling for sportsvogn entusiaster og mange andre slags entusiaster sies det ( mye å se på hører jeg!) på søndager sånn i 14.00 - 15.00 tiden.
I Østfold har vi forøvrig planer om å møtes onsdag den 18. april kl 18.00 på Solli kroa/Shell stasjonen ved E6, før Sarpsborg, der avkjøringen går mot Fredrikstad. Dersom det passer, hvorfor ikke legge i vei nedover - oppover - innover "gamle E6" til Særp - om været er fint da - så vi kan møtæs, ta en kopp kaffe å preke litt bil!