Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Noen ganger tror jeg kvinner tror at så lenge to biler har samme farge - så er det samme bil.
Kan innrømme at den har noen fellestrekk, men man trenger vel ikke være veldig observant for å se at det ikke er en MX-5?
Samboeren min gikk ihvertfall rundt og trodde at jeg hadde kjøpt Porsche ei stund, men jeg tror hun har lært forskjellen nå...
-thomas- '91 Miata 1.6l B-pack
'10 Mazda 6 advance 2.2d stv You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!
Det er vel fordi at de som er i markedet for en mx5 ikke vet om at denne er en god utfordrer... Er langt ifra den første bilen som ligger på finn som er lagt ut som noe den ikke er for å trekke kunder... De er som oftest lagt ut av menn...