Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ja de er vel ikke så ille ! men de veier vel det samme som OZ F1 ?
Som nevnt tidligere jeg har ett sett med OZ F1 igjen 7x16 ET 40
Passer perfekt på miata....Jeg kjører faktisk med sånne selv, og det ser meget pent ut...så løp og kjøp,,, disse får dere ikke billigere noen sted
garantert. 8O
Er sikkert flere ulike merker som ser ut som disse, noen som har noen forslag? Har funnet noe RH felger som ligner. Er RH noe du har Jonny, eller har du noen andre forslag?
har du noe bilde av bilen din med felgene på jonny?
trenger nemlig noen nye sommerfelger, men var i utg. pungtet ute etter noen lignende volk racing (tsw volcano ligner kanskje litt, men de er sikkert tunge)
skal vel klare å skaffe deg noe lignende !
men hvorfor kjøper du ikke heller OZ felgene ? de er fine,har meget bra kvalitet og er skammelig billige.her snakker vi ca 70 % avslag på normal pris 8O
butikken blir liggende i stanseveien 9 på kaldbakken i oslo
jeg håper på å være igang etter påske . vi mangler jo ett treff sted for bil intereserte i Oslo,så jeg kommer til å prøve å få til noe på torsdag kvelder i sommer halvåret.så hva syns dere folkens ! høres det ut som en god ide ??
jonny wrote:butikken blir liggende i stanseveien 9 på kaldbakken i oslo
jeg håper på å være igang etter påske . vi mangler jo ett treff sted for bil intereserte i Oslo,så jeg kommer til å prøve å få til noe på torsdag kvelder i sommer halvåret.så hva syns dere folkens ! høres det ut som en god ide ??
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
høres bra ut det jonny.. skal svinge innom sjappa di etter påske jeg, se om du har no som treffer mine sære krav til felger .. har superleggera nå, så må være litt spess før man gidder å bytte. er ofte i området pga jobb osv så du ser meg nok innom..
Hei Steffen !
Må innrømme att jeg ikke vet riktig hva som kommer ennå
Har kjøpt ett parti sammen med en annen butikk,men det skal være bra design på alle typene.men det blir nok noe dyrere en OZ F1 felgene.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive