Typisk nok for meg og mit kundeforhold til dem, var det en kosmetisk feil (støpefeil) i lykteglasset som gjør at glasset ser knust ut på ene "hjørnet".
Historien er lang. Jeg bestilte i begynnelsen av mars, men pakken min kom vekk på Heathrow. Jeg etterlyste pakken først hos DHL (som sto for transporten på det tidspunktet) og da de etter noen uker kom med tilbakemelding om at de annså pakken som tapt, tok jeg kontakt med MX5parts. Etter noen uker og en purring fikk jeg svar om at de selvfølgelig skulle sende en nye, og at jeg bare skulle ta det med ro. Ukene gikk uten at jeg fikk noen pakke, og jeg sendte dem en mail uten å få svar, så en til osv. I juni fikk jeg delene, uten noe slags beklagelse av noe slag, men jeg var glad til.
Lykken varte ikke lenge, da det viste seg at den ene Lexus-lykten jeg hadde bestil var lekk. Jeg tok et bilde og sendte dem en mail, der jeg gjorde dem oppmerksom på problemet. Etter noe uker måtte jeg i gammel vane sende en til før jeg fikk svar om at de skulle sende meg nye lykter øyeblikkelig, men at de måtte ha mitt løyve til å trekke beløpet fra Visaen min intill de fikk den gamle i retur. Jeg brendte av en mail der jeg sa at det var greit, og ga meg til å vente.
Lyktene kom selvfølgelig ikke, så jeg sendte en ny mail. Etter den tredje mailen fikk jeg svar, med en oppriktig beklagelse

Så viste det seg da, når jeg mottok pakken min i dag at historien ikke er over ennå.......

Sendte nettop en ny mail der jeg la ved bilder av den nye lykten og foreslo at de sender meg en ny en når jeg returnerer den jeg fikk nå.
Kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med kundeservicen fra MX5parts, siden de ikke engang gidder å svare på henvendelsene mine. Det er greit at de trenger noen dager før de kommer svar, men uker???