Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Peugeotklubben har holdt av Gardermoen for kjegleherjing den 26. mai!
Litt kort frist, men håper det er interesse — påmelding må skje før den 26. april (mangler 6 biler for at det blir noe av).
"Vi åpner portene kl 11.00 vi holder på helt til kl 18.00.
så det blir en lang dag med masse kjøring!
Vi prøver å få grillet mat et par ganger som vi pleier, prisen for mat vil være 50kr spis så mye du vil!
Ellers vil det bli kjørt Autoslalom/SS2 som vi har gjort de foregående årene. Bilde lånt av Noconesleft.com)
Brett
'63 1/2 Ford Falcon Futura Hardtop V8 Sprint - Rose Beige
'91 Lotus Esprit SE - Calypso Red
'99 1,8 NB 10AE - Sapphire Blue Mica, Hard Dog Roll Bar, MP62, IC, FCM Coilovers, NBFL brakes.
'18 Mitsubishi Outlander PHEV - Svart
'16 ND 2,0 / 160 Rød
Brett har også betalt og tar med seg ein 2. pilot.
Takket være god oppslutning og forhåndsbetaling går dagen som planlagt. Dere som har lyst å stille opp og betale på stedet har nå mulighet for det.
Inglar! Harald! Hauk! Alle!
Da blir jeg med og representerer, jeg også! Jeg betaler i døra.
Å få bytta bort beredskapsvakta den 26. (pinseaften) var et styr uten like. Ikke helt på knebeskyttere-og-våtservietter-nivå, men jaggu ikke langt unna.
Det blir A048 på skamfete OEM-14-tommere... tror jeg.
So bra!
Kanskje uoffisielt? Standard prosedyre har vore 3 løp om gangen og tidtaking på eiga kappe. Men det er jo ikkje noko spesielt stress å sette opp ein tabell etter ncl-malen i etterkant.
Å la være å ta på seg solkrem var ikkje det luraste eg gjorde i dag tidlig! Det og det å havne på romfylla i går natt…
Men, det blei ein topp dag! På det meste var det seks MX-5 i depoet (fleire MX'er enn Peugeoter )
Kjakan wrote:Ble det noen bra tider da? Hva med deg, Hauk? Rusten etter all E6-kjøringa, eller ble det nedpå 1.07.5 i dag?
Det ble ikke tidtaking, så da droppa jeg det. Får jeg ikke knive mot noe(n) så synes jeg det blir kjedelig. Ble heller med Stalfa bort til Sinsengarasjen - i svale 20 grader.