Installere Aux inngang på std stereo i NC 2007 mod
Moderator: Styremedlemmer
-
- 0 RPM
- Medlemsnummer: 1001
- Status: Offline
Installere Aux inngang på std stereo i NC 2007 mod
Noen som vet hva som er beste måte å få koblet til en aux-inngang til std stereo? Det beste hadde vært om det da var mulig å styre lyd osv fra bilens anlegg og ikke via ipod/smarttelefon osv når dette var tilkoblet. Vil det f.eks være mulig å koble det mot Mediaknappen som pt ikke er i bruk??
Endelig stolt eier av en MX 5 2007 modell, Sølv metallic
- allram
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 908
Re: Installere Aux inngang på std stereo i NC 2007 mod
Du kan ikke styre mobilen/mp3 spilleren via AUX, da må du bruke egen kabel til mediespilleren eller bluetooth.
Det beste for min del var å bytte ut spilleren med en som faktisk gir litt effekt og har aux/bluetooth/cd/mp3 osv. Trenger ikke koste mye og man kan bruke den mot eksisterende styring på rattet. Du får også opp sang informasjon i displayet på enkelte spillere, du vil nok også sette stor pris på hylla som du kan sette inn hvis man event. bytter til en 1-din spiller.
Det beste for min del var å bytte ut spilleren med en som faktisk gir litt effekt og har aux/bluetooth/cd/mp3 osv. Trenger ikke koste mye og man kan bruke den mot eksisterende styring på rattet. Du får også opp sang informasjon i displayet på enkelte spillere, du vil nok også sette stor pris på hylla som du kan sette inn hvis man event. bytter til en 1-din spiller.
Kjøpte denne fra Kina. Fungerer faktisk veldig bra. Gir bluetooth på "Media"-knapp på orginalradio NC.
NOK 57,- inkl. frakt
https://www.aliexpress.com/item/4000699 ... 9f91ed2-26
NOK 57,- inkl. frakt

https://www.aliexpress.com/item/4000699 ... 9f91ed2-26
- David
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 1633
Har du fikset det? JEg installerte ny 2-din spiller i min 2008 nå i vår, så har min gamle connects2 bluetoothadapter til salgs. Den kobles rett i inngangen for cd-veksler, bak på originalstereoen. Da får du all lyd fra telefon (youtube, spotify radio-apper) rett i bilstereoen, og rattknappene fungerer. Si i fra om du er interessert. Mener den koste 6-700 ny. Kan få min for 500 ink frakt.
2008 PRHT NC1, Sort, "Dorthe"