Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kolbotn wrote:Synd du selger igjen! Hadde håp for denne!
Jepp. Hadde jeg bare holdt meg her hvor jeg bor no, så skulle jeg ha beholdt den. Har ikke råd til 3 biler, så må desverre la denne komme i hendene til noen som kan fortsette til bilen kommer i mål. Eller ha den slik den er nå. Er jo syyykt fin og strøken bil. Så det er ikke med lett hjerte jeg lar denne gå. Har hatt mine timer krangel med kona for å si det sånn
Blir bilen kjøpt med alle delene som ikke er kommet på enda, så er det jo ganske lite osm mangler for at den er "komplett"
Tankene mine var Turbokit fra IL m TUV godkjenning, og panser fra autoconection (Carbon ofcorse m scoop/kjøling)
Så hadde bilen vært komplett i mine øyne...
Last edited by Tonny_B on 11 Apr 2012, 20:05, edited 1 time in total.
Tonny_B wrote:
Synes heller ikke det. Er avhengig av fort salg, derfor så lav pris.
Har alltid hatt lyst på en TT. Siden de kom i 98. Noe av grunnen til at lysten blir realisert - er blandtannet at den har 4 seter , mere vinterbil enn mx5en, da jeg etter nyinnkjøpt hus må benytte meg av bil nr2 til og fra jobben hele året. (Kjerringa bruker Focusen til jobb)
Du får heller bruke hele sommeren med cab, så til vinteren kan du få deg TT, siterer deg fra første post :
Tonny_B wrote:Har i lang tid planlagt å kjøpe meg Mx5 / Miata igjen, etter min forige ble solgt før jeg fikk gjøre den ferdig, klødde det i
fingrene etter en ny.
Det skulle ta ganske så lang tid før neste cabriolet sto utenfor på parkeringsplassen.
Har det siste halve året saumfart finn og autodb i leten etter den rette mx5en.
Har kikket på:
...
Så behold MX5en siden du har brukt så lang tid for å finne "den rette"
Tonny_B wrote:
Synes heller ikke det. Er avhengig av fort salg, derfor så lav pris.
Har alltid hatt lyst på en TT. Siden de kom i 98. Noe av grunnen til at lysten blir realisert - er blandtannet at den har 4 seter , mere vinterbil enn mx5en, da jeg etter nyinnkjøpt hus må benytte meg av bil nr2 til og fra jobben hele året. (Kjerringa bruker Focusen til jobb)
Du får heller bruke hele sommeren med cab, så til vinteren kan du få deg TT, siterer deg fra første post :
Tonny_B wrote:Har i lang tid planlagt å kjøpe meg Mx5 / Miata igjen, etter min forige ble solgt før jeg fikk gjøre den ferdig, klødde det i
fingrene etter en ny.
Det skulle ta ganske så lang tid før neste cabriolet sto utenfor på parkeringsplassen.
Har det siste halve året saumfart finn og autodb i leten etter den rette mx5en.
Har kikket på:
...
Så behold MX5en siden du har brukt så lang tid for å finne "den rette"
Som sagt, hadde jeg ikke fått 3 mil til jobben etter jeg flytter (mot 300 meter som jeg har i dag) så hadde jeg med stor glede beholdt den.
MEN - no er ikke bilen solgt enda. Jeg kommer ikke til å selge den ei krone under prisantydning, så kommer ikke en dude/ei skreppe med gryna i antallet som står i annonsen, så blir det mx5 i vinter.
At du får 3 mil til jobben er vel bare en grunn til å beholde bilen?
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Vil takke Rudolf aka Eirik for strålende sørvis ved kjøp av solskjerm.
Den første som ble sendt, greide posten å knuse speilet på, så Eirik sendte opp en ny skjerm. Den kom fram hel og fin.
Takk Rudolf.
Salget av bilen går ikke som planlagt .
Så blir den ikke solgt før annonsen går ut, blir jeg å bestille enda flere deler
Pluss dekk til RBene , og en liten overaskelse.
Benyttet også finværet vi hadde her i Kristiansund i går for å kjøre oen mil , og la merke til at dekslet rundt cat var rimelig løs, så i dag skiftet jeg hele catten. Da kom også den virkelige lyden ut av eksosen. Var rimelig rå lyd. Ikke for høy, men .. ja - ganske så rå ..
Så nå mangler bare supercharger eller TUV godkjent turbo, så jeg får skiftet grenrøret også
Litt innspirert av østlands avdelingen, tok jeg fatt på en liten skinnende jobb.
Startet med en real vask , og endte med ett 9.5 timers polerings slit
Først med Mequiars Lakkrens , så med Autoglym Polish, og sluttet av slitet med Mequiars wox.
Testet også den nye hekken som jeg hadde liggende. Tok seg virkelig ut synes jeg
Men usikker på om den skal få lov å være på , eller om jeg skal spare på den litt (lakkere med klarlakk) til jeg har bestemt meg om hva som skal skje med bilen. (slag/ beholde)
Med en strøken hekk
Enda ett bilde av den sexye rompa ...