Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EspenSort92 wrote:Var innom mazda-forhandleren idag for å få service på firma-bilen, jeg spurte i samme slengen om den nye MX-5.. når den ble tatt inn + pris og diverse.... de visste ingenting om den! ...jeg blir like skremt hver gang jeg er i kontakt med merkeforhandlere...
Har blitt skremt jeg også av sånt. Var engang innom Mazda forhandler og spurte når RX-8'en kom til landet men vedk. (40-50 års alderen) visste ikke hva jeg snakket om.... RX-8 ????
Men de ser vel bare på det som en jobb, og er kanskje ikke spesielt bil-interessert..?
EspenSort92 wrote:
Skulle hvertfall tro de visste om den offisielle avdukingen av en bil som er så viktig for Mazda (som forresten uttalles Matzda... så vidt jeg har skjønt)
Lurte litt på det Matzda jeg også, men trodde det bare var ei sveitsisk dame som forsøkte å uttale Mazda på en slags engelsk?
Nettsiden til Mazda Norge sier INGENTING om NC......
Har Mazda gitt ut noe info om ekstrautsyr på NC i Europa?? Jeg tenker da først og fremst på "paddleshift" / F1 gir på rattet Har sett bilde av NC med F1-gir på rattet, men har ikke lest noe om det enda... Prisoversikt over ekstrautstyr er også fint om dere kan hjelpe meg med. Takk