.... og forvirringen er total

Spørsmål til styret:
MÅ man enten møtes fysisk, ha en scanner eller sende brev i Posten for å få til en gyldig fullmakt ?
Trenger svar fort, da det begynner å haste !
Erik
Moderator: Styremedlemmer
Joda - ser disse innvendingene, men da bør reglene/vedtektene rundt fullmakter spikres - sånn at de ikke kan misforstås, men samtidig er litt enkle - for det er, som noen har nevnt i denne tråden tidligere, en bilklubb vi er med i...Halvor wrote:En begrensning på antall fullmakter som godtaes synes jeg er en god ide. Jeg vil tro at 1 fullmakt vil dekke behovet til 90%, og 2 fullmakter vil dekke 99%.
Samtidig ser det ut som en god idé om fullmakter gis "åpent", f.eks. på forumside, slik at alle kan få innsyn.
Samtidig bør man vedta en "kuppbegrensende" regel som forhindrer at folk kommer på årsmøtet og vil melde seg inn for å få stemme. Det skjedde på årsmøtet i 2009.
Hallo;Dr_J wrote:Står det noe i vedtektene om hvor mange fullmakter et medlem kan ha med seg på årsmøte? Det er lurt å begrense antallet til 1 eller 2. Finnes nok av eksempler på årsmøter som har blitt kuppet av en person med mange fullmakter. Jeg mener at hvis du vil stemme så må du møte opp.