Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
tenkte jeg skulle vurdere ny bil snart... og fant denne på nettet...sånn helt tilfeldig.
Funker sikkert med innbytte.. Eller hur..? Noen som vil hive i en slant..? hehe..Så kan vi vise de de andre gutta på banen. uansett bil..hehe
EspenSort92 wrote:1. hvorfor skal Mx-5/Miata klubben vise seg i en Merce for 200SX-gutta?
2. er dette et forum for å sammenligne MX-5/Miata og andre biler?
3. alle biler har forskjellige egenskaper, MX-5/Miata og 200SX er ikke like nok til å sammenlignes!
(de som kjøper mx er ikke ute etter det samme som de med sx og omvendt!)
4. supersx: hvorfor har du mx når du liker sx bedre?
edit : jeg kunne ikke dy meg!
1. Just 4 fun. Var den dyreste bilen jeg fant. Kunne like gjerne vært en mx5 av gull med Twin coax turbo, justerbare catalysatorer og spoiler. til og med en fiat. Merc'en var det dyreste jeg fant på mobile.de på det søket jeg hadde.
2. sammenlignes ikke biler mot hverandre til støtt og stadighet? Hvorfor ikke nå.
3. Old news. En kjøper det en føler for. Hver vår smak
4. Jeg hadde glatt bytta inn mx5'en mot en S2000! Dog... Mx5'en er en av de beste bilene jeg har kjørt. Så jeg digger den, men jeg syns S2000 eller en NSX er myye fetere.
5. Jeezez...dette ble teit. forandrer litt på innlegget jeg..
Last edited by m1chael on 14 Mar 2005, 02:32, edited 1 time in total.
men det virket som om det kunne utvikle seg til å bli en litt for useriøs diskusjon, ikke sikkert mitt innlegg gjorde det noe bedre seff....
btw: Jeg har bare mottat 1 PM om noe "feil" på forumet, så alle brukere er vel ganske flinke virker det som! (vet ikke om de andre moderatorene har fått noe)
Vi er seff. mottakelig for kritikk i alle retninger!
m1chael wrote:kunne ihvertfall tenkt meg den turkise mx5'en ihvertfall. Måtta lakkert den i såfall
Enig i at det var en fin bil men de BMW greiene på forskjermene hadde ikke levd lenge her i gården vertfall!
11' Mazda 6 GH stv 2,2 sport Black Mica
x - 92' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
x - 04' Hyundai Trajet FO 2,0 Sky Silver
x - 05' Mazda 6 GY 2,3 Silver Contrail
x - 05' Mazda RX8 SE 1,3 Brilliant Black
x - 91' Mazda MX5 NA 1,6 Classic Red
De overvåker forumet vårt.
Møter opp på treffene våre.
Lurer på om de egentlig ønsker seg en MX5.
Men må ha familiebil ??
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Ja, er lett å se når man er ute å kjører det.
Små barn som peker mot bilen.
Jenter som skal sitte på, og da er det ikke snakk om å kjøre med taket oppe (Jenter blir spesielt imponert hvis du kjører rolig og pent)
Folk som går forbi bilen som glaner, og evt går en omvei for å se hvilken bil det er..
EspenSort92 wrote:
Vidar wrote:Er noe rart med de 200sx folkene...
De overvåker forumet vårt.
Møter opp på treffene våre.
Lurer på om de egentlig ønsker seg en MX5.
Men må ha familiebil ??
Jeg tror roadstere generelt appelerer til alle mennesker på en eller annen måte.... (tenker ikke da spes. på MX-5)
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive