Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Eg måtte desverre gi opp jobben som gjeterhund då eg allereie før avreise var lett brisen på cavalunsj, sovna og våkna bakfull 22:30.
Men det ser jo ut som både vær og følge kom seg heilt fram.
Ørnbjørn wrote:Eg måtte desverre gi opp jobben som gjeterhund då eg allereie før avreise var lett brisen på cavalunsj, sovna og våkna bakfull 22:30.
Men det ser jo ut som både vær og følge kom seg heilt fram.
Vi kunne virkelig trengt en gjeter.
Vi mista sistemann i følget etter 50 meter i en rundkjøring
.2008, NC,2l, PRHT, galaxy grey. Lykken er ikke rundt svingen, lykken ER svingen
x-1991 classic red
Hei folkens. På søndag morgen før turen startet møttes Drammens folket på Kjellstad . Der kom jeg i snakk med et par hyggelige karer. Den ene viste seg å være eier av et bildelfirma ( eller godtebutikk) som vi også kaller det.
Fikk kortet hans og lovet å spre ryktet. Han hadde drevet med performance parts og annet siden 1973.
Mx5 og Miata var ikke noe problem å skaffe deler til. Var å kikket på nettsiden, som var under rep.
Det var bare å sende Mail hvis det var noe vi trengte. Så her er adressen, fint om den kanskje kan komme i lista over linker også. Www.americanspeedcenter.com Tony@americanspeedcenter.com
Tony Napoli
Owner