Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Spørsmålet er jo om de har klart å få ut over 300 hester, ellers virker dette litt latterlig (det er jo ikke roadster lengre, det er jo blitt sportsbil, MED VINGE) (for ikke snakke om meningsløs vektøkning)
Mvh,
Christian Peschout Olsen
Rød bil fra 1991, hentet fra Amerika. Med den berømte B-pakken:-)
Når eg ser bilen fra siden så liker eg den, fete hjul og bra breddet skjermer, men disse lyktene var fæle, og få en annen eksos og styling, stylingen var også forferdelig, men eg må innrømme at eg liker fargen på bilen, var inne på tanken om å lakke min gamle i denne fargen.. Og denne vingen er jo
forferdelig også...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Kjører man slik i Norge jobber man gratis for kommunen på vinterstid. Snakk om snøskuffe! Selv om den var litt kul. (Har man en slik kjører man den vel strengt tatt ikke på vinterstid men )
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Brukt gassdempere istedet for motor på de lambodørene..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Classic wrote:Men skal ikke Lamborghinidører gå enda mer rett opp? Kan ikke være lett å gjøre en elegant entre ut av bilen når døren er midt i veien...
Mange av disse lambo style dørene går opp på den måten, litt på skrå utover,og opp, fordi det er enklere å konstruere hengsler til konverteringen på den måten. Hvis du ser på det øverste bildet på skrått bakfra så ser du at det nok ikke er spesielt vanskelig å sette seg inn i bilen. Jeg er likevel enig i at disse dørene va litt "tight'e".. Har sett utgaver som går enda litt mer på skrå utover..
Her er en måte slike konverteringskit blir konstruert på: