Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da drømmebilen fra mange år tilbake (Corvette) plutselig dukket opp måtte jeg bare handle, det var nå eller aldri. Følgende var at jeg måtte selge min MX 5 na med tungt hjerte. Jeg vil med dette bare takke dere i klubben for noe fine år og mange trivelige turer og kvelder, hvor jeg har blitt kjent med mange hyggelige mx 5 entusiaster. En spesiell takk til Erik Hansen for mye hjelp kompetanse til alle døgnets tider. Jeg dukkert sikkert opp som gjest på et treff eller en klubbkveld (hvis jeg er velkommen ) Dog , jeg solgte mx en med en klausul, og det var at den nye eiern skulle melde seg inn i klubben. Dukker han opp så vet jeg at han vil bli tatt vel imot. Så sees vi sikker på et eller annet mx relatert møte.
Gratulerer med bilen. Kunne jo ha nevnt at det går an å ha flere typer biler på en gang, men kommer på at du har både hus og båt mm
Stikk gjerne innom når det måtte passe. Det tåler vi
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Takk for hyggelige ord og gratulerer.
Jeg har jo også funnet ut at det finnes andre morsomme biler (enn MX5)
Corvette er gyldig grunn.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package