Vet at noen i klubben har eid denne tidligere. Det er jo min favoritt NA (fargekombo, BBS osv), så må innrømme jeg er "litt" fristet

Moderator: Styremedlemmer
Når den har ligget på Finn i 4 mnd kan jo det tyde på feilprising ja. Ser også etter NA selv og likte denne men vet ikke helt om det han skriver i annonsen stemmer helt "Dette er et meget godt bruktbilkjøp." Da hadde den vel vært solgt for lenge siden....jean-eric wrote:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37181982
Vet at noen i klubben har eid denne tidligere. Det er jo min favoritt NA (fargekombo, BBS osv), så må innrømme jeg er "litt" fristetMen den har stått en stund.
Jeg fikk tilbud om å kjøpe den for 50+reg da jeg antydet at prisen var litt stiv så 45+reg er nok ikke utenkelig.Kjakan wrote:Den lå vel til salgs for ca 40 000kr av en bruker her inn, men jeg tror bilen gikk i innbytte til denne forhandleren.
Prøv å by 45 000kr uten å lage for mye oppstyr (NAF-test, garantier, innbytte), og se respons.
Funker som regel bedre å ringe enn å sende mail.Fabiz wrote:Har en kamerat som også er interessert i denne, men det virker ikke som om de gutta som selger den er veldig seriøse. Utrolig trege på respons.
Fabian
Finner ikke annonsen lengre, men spurte om de kunne ta bilde av kanalene, og de sendte kun bilde av understellet/ramma av bilen. Så forklarte jeg dem hva jeg mente med kanaler, og har ikke hørt noe siden.Fabiz wrote:Har en kamerat som også er interessert i denne, men det virker ikke som om de gutta som selger den er veldig seriøse. Utrolig trege på respons.
Fabian
Motsatt erfaring her, mange som ringer og er pratesjuke og ikke skal kjøpe. Når jeg selger småting så foretrekker jeg mail. Men helt fair at man ønsker talekontakt til bil dog, tross alt noen tusen mer så greit å få et lite inntrykk av folk.Kjakan wrote:Funker som regel bedre å ringe enn å sende mail.Fabiz wrote:Har en kamerat som også er interessert i denne, men det virker ikke som om de gutta som selger den er veldig seriøse. Utrolig trege på respons.
Fabian
Min erfaring er at folk som sender mail ifbm kjøp/salg er timewasters det aldri blir noe ut av, så jeg har sluttet å svare på mail selv når jeg selger ting privat (er god kunde av finn).