Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ingen.... noen hevder miata er mykere, men det letteste å se forskjeller på er skiltåpningen bak, pluss at miata har ofte mer utstyr... (cruise-control/air con/høytt. i nakkestøtter, airbag - miata kom tidligere med air-bag)
I utgangspunktet er det ingen grunner til å velge den ene framfor den andre... min mening (se heller på bilen generelt, hvilken stand den er i...)
Miata er navnet i USA
MX-5 er navnet i Europa
Eunos Roadster er navnet i Asia (høyrerattet)
(kort oppsummert)
utstyret som du oftere finner på miata er som skrevet over, cruise-control/air con/høytt. i nakkestøtter/airbag...
skiltåpning bak på miata er laget for lite-høyt skilt og på mx-5 er det for vanlige europeiske som de fleste norske biler har...
Hvilken modell snakker du om da? dette gjelder fortrinnsvis NA (1989-97)
...kjenner ikke så godt til de senere modeller (men det er vel stort sett det samme)
Last edited by EspenAndre on 25 Mar 2005, 15:59, edited 1 time in total.
ah... takker.. oppklarende...! Da har jeg en 93mod miata.. hehe.. kjøpte for i høst, og har drevet å pusset den opp, stylet og slikt.. nå er det bare felger som mangler.. vet noen om en "overgansmodell" på nett for dekkstørrleser? (hvor en ser hvor stort og bredt som er lov å bruke) Litt usikker på om jeg skal kjøpe 16 eller 17... min er senket, så er redd jeg må bruke nyrebelte dersom det blir 17"... 8O