Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Emner som ikke har noe med Mx5/Miata å gjøre, men samtidig kan være interresant for de andre i klubben (offtopic) Kjøp og Salg av ikke MX5 relaterte ting henvises til qxl, finn.no osv..
Noen av dere (Ove) er mer interessert enn andre i bilpleie. Så jeg legger ved den siste jobben jeg har gjort. Det var på en bil i andre enden av størrelsesskalaen!
Ørnbjørn wrote:Detailing er så fett. Kompetansen, perfeksjonismen, dokumentasjonen, lidenskapen — love it!
Legendary wrote:Pent!
Hva tar du for en slik jobb?
Takk.
Jeg brukte 70 timer på denne giganten. Det kostet eieren kr. 10 000,- for en full detail.
En eksteriørjobb på en MX5 vil ligge på fire til fem tusen kroner. Litt avhengig av stand. Jeg tar ikke på meg så mye, da jeg heller vil bruke helgene på å kjøre den sorte som står i verkstedet her.
Veldig bra jobba. Heslig bil men du får den jo så vakker som den kan bli. Det er så sykt mange detaljer man må ta for seg om man skal ha et resultat som dette. 10000 er ikke dyrt i det hele tatt.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Jeg vil påstå at dette grenser mot restaurering
Veldig bra dokumentert også.
Erik
... som har en 38 år gammel Lancia som trenger litt "detailing".
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
obi-one wrote:Bare å melde seg inn i klubben det, forumtroll, så kan du kjøpe og selge alt du vil i egen tråd....
Nah
Tar det på facebook gruppa istedet
-n
Lykke til...
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD