MX5 som merkevare
Moderator: Styremedlemmer
- Hauk
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 569
- Status: Offline
Re: MX5 som merkevare
Jeg er nesten mest imponert over responstiden og det unisone innholdet i meldingene på en lørdags formiddag. Her er det ikke noe gammaldags printa A4-ark på verkstedsveggen i Flateby. Snakker vi om varlslingsliste per SMS? 

- Agility
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 813
Hauk wrote:Jeg er nesten mest imponert over responstiden og det unisone innholdet i meldingene på en lørdags formiddag. Her er det ikke noe gammaldags printa A4-ark på verkstedsveggen i Flateby. Snakker vi om varlslingsliste per SMS?

-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
MX5 er billige, har stor deletilgang i "stylingmarkedet", er lettskrudde ++ så har stor forståelse for at folk bruker den som base for hardparking.
Jeg ser derimot ikke helt poenget i autoslalom - saktegående misbruk av drivverk i mine øyne.. Ser heller ikke helt poenget i en tråd der det skal synses om hvordan andre setter opp/ bruker sine biler
Jeg ser derimot ikke helt poenget i autoslalom - saktegående misbruk av drivverk i mine øyne.. Ser heller ikke helt poenget i en tråd der det skal synses om hvordan andre setter opp/ bruker sine biler

-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 1062
Litt usikker på hva du mente her, ser du ikke poenget i autoslalom generelt, eller det å bruke MX5 i autoslalom?Hayaku wrote:Jeg ser derimot ikke helt poenget i autoslalom - saktegående misbruk av drivverk i mine øyne..
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Ja jeg mener autoslalom generelt, at MX5 er en god kanidat for slik mekanisk voldtekt bestrider jeg ikke.
Men poenget mitt var heller: hvor interessant er det egentlig for dere andre og høre om min høyst subjektive formening om hvordan dere bruker deres biler?
Men poenget mitt var heller: hvor interessant er det egentlig for dere andre og høre om min høyst subjektive formening om hvordan dere bruker deres biler?