Jeg ser her at de selger Eaton-kompressorer i norge faktisk til 17K
http://www.mobeck.com/mt/Eaton.asp
17K for MP45 og samme pris for MP62!!
Dette er selvsagt uten manifold men de selger manifold plater og "flenser" slik at man kan lage selv. Det er vel uansett ikke værre enn å lage et turbogrenrør.
Eaton kompressorer i norge.
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
"ubercharger" kittet fra flyin miata kommer kun som coldside..
uansett krever kompressorer dønn flate, solide anleggsflater, hvis man skal unngå å få vridninger på kompressorhuset(resulterer i ras av kompressor).
men til en pris av 17k bare for pressa tror jeg neppe det lønner seg å bygge selv når kitta koster rundt 20k?
uansett krever kompressorer dønn flate, solide anleggsflater, hvis man skal unngå å få vridninger på kompressorhuset(resulterer i ras av kompressor).
men til en pris av 17k bare for pressa tror jeg neppe det lønner seg å bygge selv når kitta koster rundt 20k?
JR sitt kit leveres med en brakett som festes i eksisterende bolter på topplokket på "varm-siden" av motoren. Eaton kompressoren blir deretter hektet opp i denne braketten, og denne må deretter "slides" fram og tilbake for rett justering (alignment) av reima. Når rett posisjon er funnet er det bare å skru til og feste kompressoren.HF-mx5T wrote:uansett krever kompressorer dønn flate, solide anleggsflater, hvis man skal unngå å få vridninger på kompressorhuset(resulterer i ras av kompressor).
Det støtter jeg fullt ut. Jeg måtte selv bygge mitt kit om fra en 1,8l 99-up til å passe på min 91 modell med 1,6l motor, og jeg måtte handle fra både JR og BRPerformance for å få det til å passe. Og da koster det penger..HF-mx5T wrote:men til en pris av 17k bare for pressa tror jeg neppe det lønner seg å bygge selv når kitta koster rundt 20k?
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2