Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
[flash=][/flash]Husk treff idag. Det skal visstnok ikke begynne å regne før i 20-21-tiden, og det kan vi vel leve med
Det ser ikke ut til at jeg klarer å komme meg dit. Men på det improviserte møtet forrige onsdag ble vi da jaggu 10 biler, så da blir det vel minst det samme denne onsdagen som står i kalenderen
UPDATE:
Siden vi hadde møte forrige uke dropper vi dagens og tar kanskje et neste uke. Det blir da siste før sommerturen.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Fles wrote:Uff da. Ser jeg burde lese på forumet før jeg drar.
Er på kaia nå hvis noen er like uheldig å ikke lese her før de drar.
Du er ikke alene. Var på kaia 1850 og var ikke spor etter noen MXer
Hva er vitsen med en terminliste når treff blir lagt til alle mulige andre tidspunkter???
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
Teejay187 wrote:Kunne godt tenkt meg en mail når det blir opprettet et nytt emne i kategorien "Østlandet". Gikk glipp av møtet i dag, dessverre.
Neste gang!
Hvis du velger "Abonner på emnet" litt lenger ned på siden så får du en mail når det er et nytt innlegg. Veldig praktisk.
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Beklager at ikke terminlista er oppdatert i forhold til de to siste onsdagene.
Noen av oss er nok litt for opptatt med å lage sommertur
Trøsten er at vi blir sikkert myyye bedre litt senere på sommeren.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Ja det er bare å beklage på det dypeste gutter. Dette ble bråbestemt, noe som ikke skal skje. Hvis det står i kalenderen SKAL det være noen tilstede. Det går litt fort i svingene her nå med alt som skal til for sommerturen samtidig som vi akkurat som de fleste andre har økende stressnivå på jobb frem mot sommerferien
Men sommerturen blir bra
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD