Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
har titta litt på de buddyclub felgene..... de vil jeg ha og.... men det er bare et prob. prisen... som vanlig, har sett på noen kopier fra speedworks i sverige, men da er de jo sikkert mye tyngre..
hva syns folket her om rota-slipstream felgene? de skal vist være ganske lette, eller tar jeg feil da
edw wrote:har titta litt på de buddyclub felgene..... de vil jeg ha og.... men det er bare et prob. prisen... som vanlig, har sett på noen kopier fra speedworks i sverige, men da er de jo sikkert mye tyngre..
hva syns folket her om rota-slipstream felgene? de skal vist være ganske lette, eller tar jeg feil da
Hva koster de da ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har pratet med speedworks en del ganger og vekten på kopiene ligger på mellom 10 og 12 kg. Har de ikke på lager i Sverige ennå men ikke under 10 kg iværtfall.
Orginalen i 19*8" veier 10,5 kg
Så for vekten sin del så er de ikke kopien til 2295,- så mye lettere enn en vanlig 17" alufelg. Dessverre.
Holder på å forhandler fram en avtale på "eksotiske" felger fra østen men det er sikkert ikke i boks før utpå sensommern.
edw wrote:har titta litt på de buddyclub felgene..... de vil jeg ha og.... men det er bare et prob. prisen... som vanlig, har sett på noen kopier fra speedworks i sverige, men da er de jo sikkert mye tyngre..
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
91BRG wrote:Ta og kom innom butikken en dag så kan vi se på det vetu
Besøk skal bli.. Må bare komme meg hjem først..hehe. Får se om det kommer no finvær igjen slik at jeg kan flekke ned taket og vende snuten hjem til trondheim og superstyling