Mye unødvendig oppdateringer her egentlig

Men byttet olje idag og kjørte rundt med forte oilflush 1-2 timer. og byttet til europris sin mobil super til 249kr kanna, tenkte den kunne vera greit nok til utskylling før eg putter på noe mer høykvalitetsolje, Tikkingen forsvant greit ved å kjøre på oil flush, og etter bytte av oljen så var det kun dysene så tikket, kom ut ganske så mye møkk av bunnpanna.. så dette lover bra, slipper kanskje ta ut kammer og ventilløftere på denne bilen da.
Venter fremdeles på å bli godkjent medlem og kunne legge ut annonse på ønskes kjøpt, så eg får gjøre det her i mellomtiden, og heller redigere/flytte annonsen når eg er godkjent
Eksosanlegget er heller dårlig på denne, så eg er interesert i ett ettermarknadsannlegg så ikke støyer for mye, gjerne legg ved en link om du har en anbefalling, eller pm meg om du har ett eg kan overta.
Alle støttestagene til stabiliatorstagene ser ut som dem har gjort sitt. Så dem er eg og interesert i, men kanskje best å kjøpe nytt.
Coiloversett type V-Maxx må eg og ha, så har noen det til liggende så ikke blir brukt, eller byttet tilbake til originalt, så er eg og interesert i dette..
Fremskjerm Venstre side forran, enten komplett, eller kun en bit der den blir montert på kanalen, så får eg fjernet noe rust der..
ellers så er faktisk bilen i grei forfatning, foruten bremsen er meget hard, mistenker bremsekraftforsterkern å vera ikke alt for bra..
Kommer også rota rb gold 15x8 på denne bilen til våren er planen..