second hand mx5 parts

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
AMK
0 RPM
0 RPM
Medlemsnummer: 1090
Status: Offline

second hand mx5 parts

Post by AMK »

jeg bli rett og slett sjokert over hvor vanskelig det er å få second hand deler til mx5/miata biler i Norge :?
Når jeg spor andre medlemer om dette de ambefale Å kjøre med varebil til en i danmark ellers bestille fra England. trist :roll:
Hegre åuto as er rett og slett dyrt med tilbud.
Forslag.
1) miata klubben kontakt alle som gi rabatt fra forskjelige firmer. vis hvor mye medlem de har i dag og ca hvor mye biler.
2) spår for en bedre rabatt. (more chance that a member will use a company that gives a deal thats worth it. 5 & 10% here and there is so pathetic)
3) jeg funnet et firma i sverige som selger gamelt deler kjempe billig og de sa at de kan snakke om en rabatt uansett i forhold til intresse fra våres side :wink: de skal har en skype møte med meg neste uke. jeg sende deres tilbud til klubben etter måte!
MX5 1.6 as of may 2014: lots of new aditions and still working on it!

Peugeot 307 (most reliable to drive)
peugeot 306 (still no rust since 1997)
Chinky Pedal car (no engine) til salgs!
Stalfa
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 968

Re: second hand mx5 parts

Post by Stalfa »

Du må huske at vi bare er en mås-sjit på et svaberg. Så det er få biler her. :)

Jeg skulle selvfølgelig ha ønsket det var flere brukte deler tilgjengelig, men er samtidig glad for at delene er i bruk på biler som ruller.

Jeg kan ikke se at du har postet i kjøpes, prøv det. :idea:
Det er utrolig hva folk har liggende.
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
AMK
0 RPM
0 RPM
Medlemsnummer: 1090

Re: second hand mx5 parts

Post by AMK »

Jo! helt klar at vi har bare få biler i dette land! Men uanset de som skal tjene penger fra oss må gi oss en god service for den de gjor når det gjelder kjøp er bare tull :lol:
helt enig at det vi har i dette forum under kjøpes er ok, men mange av oss trenger ting som er vanskelig å få tak i på et rimlige pris! derfor jeg bli spurt å sjekke opp på dette.
til nå jeg er i kontakt med 3 firma i Norge,Svergie og Storbritannia.
Den i Svergie ser ut til bli best til nå for de også selge second hand deler. Jeg har alerede spårt etter tilbud bare fra noen i oss i Rogaland for nå (mentioning that we were regestered with this club just for added affect!
Den i storbritania har vanviktige mye ting på svart billige priser men jeg må også tenk om customs og frakt når jeg gå lenger fra hjem!
Jeg har også tenkt å tar fly til England,kjøp par gamle biler og kjøre tilbake med en venn. vi er britisk derfor jeg tror det er lovlig? da scrap biler her for deler? (men det er bare en tanke om jeg ikke få noe annet å fungere bedre en det er nå :)

Stalfa wrote:Du må huske at vi bare er en mås-sjit på et svaberg. Så det er få biler her. :)

Jeg skulle selvfølgelig ha ønsket det var flere brukte deler tilgjengelig, men er samtidig glad for at delene er i bruk på biler som ruller.

Jeg kan ikke se at du har postet i kjøpes, prøv det. :idea:
Det er utrolig hva folk har liggende.
MX5 1.6 as of may 2014: lots of new aditions and still working on it!

Peugeot 307 (most reliable to drive)
peugeot 306 (still no rust since 1997)
Chinky Pedal car (no engine) til salgs!
Post Reply