Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Samme eg har brukt på mine biler og ser ut til og virke bra til nå
Ja det blir spennene og se etterhvert . Tok av topp deksele føre innvendig motorvask og tok da av etter vasken og det var stor forskjell. Men det kom mye dritt ut etter rensen av motoren . Skal ta en sånn runde på volvoen etter hvert. motor olja er det 50% på om dagen. Har ikke fått noe regning fra dem enda så hva dette kostet vet jeg ikke enda regner med ca 1000kr
Ble vel mye hjulspinn nå da når den blir så lett bak?
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Nå har Tiger gutt fått nye hjullager framme på begge sider. det ene lager var meget slit så jeg byttet begge to for der er sikker ikke godt noe korter der ander lager
Tok vare på boltene dem er like fine og kjekt og ha
Lurer på og bytte ut Tiger gutt mot noe litt nyere MX
z1000 wrote:Lurer på og bytte ut Tiger gutt mot noe litt nyere MX
Du må ikke si det så høyt at Tiger gutt hører deg da... Da kan han bli fornærmet og skape masse problemer for deg.
Men hvilke gleder er det en nyere bil kan gi deg som ikke Tiger gutt kan?
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
z1000 wrote:Lurer på og bytte ut Tiger gutt mot noe litt nyere MX
Men hvilke gleder er det en nyere bil kan gi deg som ikke Tiger gutt kan?
6 trinskasse , torsen/ lsd diff, el speil 1,8 vvt motor. stiver undesrsrell. må vel ha en ny datasprut etter hvert til den nye, så turboen kan setter over men vi får se . Får pelle av en del av deler og selge utenom bilen i tilfelle som lykter, bakluke i carbon, leppe i front og bak leppe, gril, mitt konsoil, og div andre daler. vi får se og om noe av det jeg har passer på den nye i tilfelle .
Men følg "hjertet" eller hva nå slikt kliss lyder! Skader ikkje med forandring i blant!
Og det blir jo sikkert en lykkelig arvtaker som får Tigergutt! Med eller uten "snerren"!
Proud Land Rover Discovery 2 driver.... erh owner.